گزارش عملکرد معاون پشتیبانی منطقه 19

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش منطقه 19 تهران از گزارش عملکرد این حوزه درسال 1398 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
گزارش عملکرد معاون پشتیبانی منطقه 19

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا کامیاب، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران ضمن اعلام خبر کارنامه عملکرد حوزه معاونت پشتیبانی در سال 1398 گفت: در ابتدای سال تحصیلی 1398 حوزه معاونت پشتیبانی با تهیه حدود 1000 میز نیمکت و 500 رویه و زیریه شروع به بازسازی میز نیمکت ها و توزیع آن در سطح مدارس پرداخت. در بعضی ازمدارس با توجه به فرسودگی فضای فیزکی با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان تهران شروع به بازسازی فضا های فرسوده و تخریب شده نمود.

وی در ادامه بیان کرد: تعمیر و تعویض و بازسازی موتورخانه های 10 مدرسه و ساختمان اداری جهت بهبود فضای گرمایشی و توزیع 300 رادیاتور در سطح منطقه دیگر فعالیت این حوزه به شمار می آید.

کامیاب گفت: حدود 10هزار متر مربع از حیاط مدارس در این سال آسفالت گردید و در سال 99 نیز همچنان ادامه خواهد داشت و حدود 25هزار مترمربع نیز ایزوگام مدارس منطقه انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی افزود: ساخت 8 باب انبار و 4 باب مغازه با توجه به تبصره ماده 75 مدارس کاردانش و فنی حرفه ای در سطح منطقه شروع و انبار ها در مدت بسیار کوتاهی به سرانجام رسید و مغازها نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

ساخت اولین کانون حرکات اصلاحی در جنوب تهران در ورزشگاه مطهری به انجام رسید و افتتاح گردید. ایجاد اولین مرکز رفاهی مهر فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در جنب اداره و افتتاح رسمی آن با حضورمدیرکل و مسئولین اداره کل و منطقه صورت پذیرفت.

قابل ذکر است منطقه 19 تهرن فاقد مرکز رفاهی بوده است.

کامیاب در ادامه افزود: تحویل سه قطعه زمین از بنیاد مسکن جهت ساخت مدرسه در بخش آفتاب و شروع به ساخت یکی از این زمین ها با مشارکت خیرین نیکو کار و سازمان نوسازی مدارس استان تهران در سال 98 که در هفته دولت کلنگ زنی شده بود تا الان با پیشرفت 50درصدی رو برو هستیم.

در این سال افتتاح مدرسه خیرساز امام حسین (ع) (یاران 8) و مدرسه فرزندان آمنه با حضور فرماندار شهر تهران صورت پذیرفت.

وی گفت: ایجاد تفاهم نامه و منابع مالی و هماهنگی با بانکهای طرف قرارداد با وزارت آموزش و پرورش جهت پرداخت وام ها با سود 4درصد برای کلیه همکاران منطقه و توزیع وام مهای مرابحه بانک ملی و وام 4درصدی بانک ملل و بانک مهر ایران از فعالیتهای سال 1398 این حوزه بوده است.

رضا کامیاب گفت: دریافت سند مالکیت دو مدرسه توسط این معاونت و پرداخت مطالبات، تنطیم به موقع اسناد مالی، به روز کردن لیست های اموال منطقه، اصلاح فضای کارشناسی ابتدایی جهت سهولت رفت و آمد مراجعه کنندگان و تفاهم نامه ها و قرارداد های رفاهی همچون شهر فرش، فروشگاه های جامعه، اسنپ، مجتمع رشد تنکابن، تالار های پذیرایی فرهنگیان، خانه غذا مهر 2 و 16، اردوی آموزشی مدیران مدارس به مشهد مقدس، صدور احکام رتبه بندی و امتیازات فصل دهم قانون بودجه به صورت مجزا و در آخر اعمال پروتکل های بهداشتی در سطح مدارس و منطقه ازدیگر فعالیت های این حوزه برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار