همدلی خیرین سلامت شهرستان‌های استان فارس درمهار کرونا

شیراز (پانا) - مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از مشارکت خیرین در مبارزه با کرونا در شهرستان‌ها با هدایت شوراهای خیرین سلامت هر شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای مبارزه با کرونا تاکنون خیرین با اهدای 2 میلیارد و 167 میلیون تومان اقدام به مشارکت در این امر خداپسندانه کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت فارس، علی اکبر رامجردی در رابطه با این تلاش گسترده در استان فارس گفت: شورای خیرین سلامت در شهرستان‌ها با جهت‌دهی کمک‌های خیرین به تهیه تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه تنفس مصنوعی، افزایش ظرفیت تخت‌های بستری و تهیه ملزومات پیشگیرانه شامل لباس محافظ کادر درمان، ماسک و لوازم مصرفی بیمارستان‌های درگیر شده است.
او با اشاره به اینکه یک میلیارد و 962 میلیون تومان از این کمک‌ها به صورت نقدی و 205 میلیون تومان به صورت غیر نقدی بوده است افزود: این کمک‌ها صرف تهیه تجهیزات پزشکی و ملزومات پیشگیری از کرونا در همان شهرستان شده است.
به گفته مدیرعامل مجمع خیرین فارس، خیرین و نیک اندیشان برای کمک به تهیه تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و ملزومات پیشگیرانه می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ یا حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ بانک رفاه واریز کنند و همچنین شماره حساب ارزی230575064570491 نیز به کمک خیرین مقیم خارج از کشور اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار