باشگاههای ورزشی خصوصی کهگیلویه و بویراحمد زیان دیده از بحران کرونا تسهیلات می گیرند

یاسوج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از کمک به باشگاههای خصوصی در قالب تسهیلات در پی تعطیلی و وقفه پیش آمده در فعالیت ها بر اثر بحران کرونا ویروس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
باشگاههای ورزشی خصوصی  کهگیلویه و بویراحمد زیان دیده از بحران کرونا تسهیلات  می گیرند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد تقی علوی اظهار کرد: از روز نخست اعلام تعطیلی باشگاه ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، طی مکاتباتی مشکلات و زیان های ناشی از این تعطیلی ها را به مسئولین ارشد استان و وزارت ورزش و جوانان انعکاس و درخواست جبران بخشی این زیان ها را داشتیم.

علوی، با اشاره به اینکه این حمایت ها در قالب تسهیلات خواهد بود، گفت:مدیران باشگاه های خصوصی می توانند به همین منظور به اداره کل ورزش و جوانان استان و در شهرستانها به ادارات ورزش و جوانان شهرستان مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس تصمیم دولت باشگاه های خصوصی به میزان هر پرسنلی که دارند و حق بیمه پرداخت می کنند، تا سقف ١٦ میلیون تومان برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام 12 درصد تعلق می گیرد که ٨ میلیون برای حقوق و ٨ میلیون برای هزینه باشگاه ها خواهد بود.

علوی میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه های خصوصی را ٤ ماه و مدت پرداخت آن را ٢ سال عنوان و زمان ارائه آن را از حداکثر هفت تا ده روز آینده اعلام کرد.

او در خصوص ادامه فعالیت باشگاهها، تمرینات و مسابقات در سطح استان افزود: بر اساس اعلام وزیر ورزش و جوانان فعلا فعالیت باشگاه های خصوصی تا ١٥ اردیبهشت و کلیه مسابقات نیز تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل شده است و تصمیمات جدید نیز با توجه به شرایط شیوع این ویروس در ادامه اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار