معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان:

حدود 80 درصد فعالیت های حوزه پرورشی و فرهنگی از طریق فضای مجازی انجام شده است

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: حدود 80 درصد فعالیت های حوزه پرورشی و فرهنگی از طریق فضای مجازی انجام شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حدود 80 درصد فعالیت های حوزه پرورشی و فرهنگی از طریق فضای مجازی انجام شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی - هنری به صورت برخط گفت: مسابقات قرآن کریم دانش آموزان و فرهنگیان هم به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می شود.

وی ضمن قدردانی از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطقی که جشن تکلیف را از طریق فضای مجازی برگزار کرده اند، تصریح کرد: برگزاری جشن تکلیف یکی از خاطرات به یادماندنی زندگی دانش آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، خاطر نشان کرد: در روزهای کرونایی از ظرفیت کانون ها برای تولید اقلام بهداشتی استفاده شده است.

مرادی همچنین از برگزاری رزمایش "کمک مومنانه" خبر داد و افزود: در همه شهرستان ها و مناطق استان کمک هایی برای دانش آموزان بی بضاعت استان در حال جمع آوری است که در روز پانزدهم ماه مبارک رمضان هم زمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) این کمک ها به دست نیازمندان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار