معاون آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان بوشهر آغاز شد

بوشهر(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهراز فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان بوشهر آغاز شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان از اول اردیبشهت 1399آغاز شده است.

غلامرضا دانش فر در یک نشست خبری با بیان چگونگی جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان استان اظهار کرد: فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان در سال تحصیلی 1400-1399 بصورت سیستمی در بازده زمانی اول اردیبشهت 1399 لغایت پانزده خرداد 1399 است.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر با برشمردن مهمترین شرایط هر فرهنگی متقاضی نقل و انتقال درون استانی و برون استانی، گفت: دارا بودن حداقل 2 سال سابقه اشتغال تمام وقت در آموزش و پرورش تا پایان شهریور 1399، نداشتن تعهد خاص در محل کنونی اشتغال و اعلام عدم نیاز منطقه مبدأ و نیازمندی منطقه مقصد از جمله شرایط مهمی است که متقاضیان انتقالی باید دارا باشند.

وی یادآور شد: مدت زمان خدمت بصورت حق التدریس، زمان خدمت سربازی، سابقه کار در ادارات خارج از آموزش و پرورش، نهضت سوادآموزی و ایام تحصیل در مراکز تربیت معلم و تربیت دبیر و دانشگاه برای انتقال جزء سابقه خدمت 2 ساله به حساب نمی آید.

دانش فر با بیان اینکه متقاضیان انتقال باید قبل از ثبت درخواست انتقال خود، کلیه جوانب امر را به دقت بسنجند، تصریح کرد: پذیرش انصراف از انتقال برون استانی بعد از اعلام نتایج به هیچ وجه مجاز نیست؛ بجز در موارد خیلی ضروری که کمیسیون نقل و انتقال اداره کل آموزش و پرورش استان های مبدأ و مقصد تا قبل از شروع سال تحصیلی1400-1399 تشخیص دهند.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر تغییر مقصد پس از تایید انتقال را غیرممکن ذکر کرد و گفت: عدم مراجعه افراد انتقال یافته به مناطق تعیین شده پس از اعلام نتیجه، غیبت تلقی می شود.

وی در مورد شرایط انتقال مدیران و معاونین واحدهای آموزشی و پرورشی و نیروهای اداری متقاضی انتقال آموزشی هم گفت: نیروهای اداری، مدیران و معاونین باید در رشته تدریس اصلی خود اقدام به ثبت درخواست انتقال نمایند.

دانش فر موارد استثناهای انتقال برون استانی آموزش و پرورش را همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تاییدیه از مراجعه ذی صلاح و زوج های فرهنگی به محل خدمت همسر با حداقل 3 سال خدمت دانست.

معاون آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: مجموع نیروهای انتقالی سال تحصیلی گذشته بیش از 642 نفر بوده است.

وی در خاتمه افزود: از این تعداد303 نفر درون استانی، تعداد 175نفر به استان وارد شده و تعداد 164 نفر از استان به استان های دیگر انتقال یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار