پالیزدار: رویکرد منطقه16 توسعه هنرستان ها و مراکز فنی و حرفه ای است

تهران (پانا) - آیین رونمایی از لینک سایت هفته مشاغل آموزش و پرورش منطقه16 با حضور پانته آ دری، معاون متوسطه شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران و مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه16 در محل ساختمان آموزش و پرورش منطقه16برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پالیزدار: رویکرد منطقه16 توسعه هنرستان ها و مراکز فنی و حرفه ای است

مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 در این نشست با تبریک ایام مبارک رمضان گفت: امیدوارم همکارانی که در این روزها در بستر بیماری اند، شفا بگیرند و شاهد سلامتی همه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز باشیم.

پالیزدار با اشاره به هفته مشاغل گفت: در سنوات گذشته برنامه های هفته مشاغل حضوری بود و این یک کار مشترک حوزه متوسطه و پرورشی است و خوشبختانه همیشه همبستگی در این دو معاونت باعث شده اینگونه امور با همدلی این عزیزان انجام می شود.

مدیر منطقه 16 افزود: برنامه های این هفته و هدایت تحصیلی از طریق فضای مجازی ارایه شود و از این جهت با توجه به وسع منطقه 16 تلاش کردیم که دانش آموزان و اولیا از طریق ایجاد فضایی جدید در بستر سایت مدیریت آموزش و پرورش منطقه ١۶ راه اندازی می شود، مطلع شوند.

وی افزود: ما از اذر98 تعیین کمیته هدایت تحصیلی را در مدارس آغاز کردیم و تا الان کارها پیش رفت و در نهایت با توجه به شرایط موجود درصدد طراحی سایتی برآمدیم تا در آن همه اهداف هدایت تحصیلی مشخص شود.

پالیزدار گفت: با توجه به اینکه رویکرد منطقه توسعه هنرستان هاست و اولویت منطقه است، انشاله امسال بتوانیم دومدرسه جدید به مجموعه هنرستان ها اضافه کنیم و شاهد ارتقای و رشد فنی و حرفه ای و هنرستان ها در منطقه باشیم.

وی افزود: در این مسیر ارتباط با مراکز فنی حرفه ای منطقه داشتیم تا در موضوع هنرستان ها کمک کنند. همچنین با دانشگاه فنی شریعتی گفتگوهایی انجام شده است تا برای برگزاری کارگاه ها با ما همکاری کنند. این مجموعه ای که امروز رونمایی می شود دو نکته دارد. این اطلاعات که اکنون در آن ثبت شده در روزهای بعد افزایش می یابد و لینک این سایت در اختیار همه دانش آموزان قرار داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار