برگزاری مسابقات با محوریت "تربیت اسلامی و شناخت کرامت انسانی"در منطقه 1

تهران (پانا)- فاطمه سید مومن، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 1 از برگزاری مسابقات با محوریت تربیت اسلامی و شناخت کرامت انسانی در منطقه با همکاری بسیج ناحیه جماران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات با محوریت "تربیت اسلامی و شناخت کرامت انسانی"در منطقه 1
فاطمه سید مومن در گفتگو با پانا بیان کرد: برای آشنایی جامعه فرهنگی با مفهوم تربیت صحیح اسلامی برنامه هایی در سطوح مختلف برای دانش آموزان و همکاران فرهنگی با همکاری کارشناسی قرآن، عترت و نماز منطقه یک آموزش و پرورش شهر تهران و بسیج ناحیه جماران اجرا شد.
سید مومن تصریح کرد: برای جذب بیشتر و تاثیرگذاری عمیق تر، برنامه برگزاری مسابقه تصویرگری آیات قرآنی در سطح منطقه به صورت مجازی برای آشنایی دانش آموزان در نظر گرفته شد. موضوع مسابقه، مفهوم تربیت صحیح اسلامی در متن داستانها و رهنمودهای خداوند در قرآن کریم بود.
وی افزود: هدف از انتخاب این موضوع، آشنایی و آموزش غیرمستقیم دانش آموزان با مفاهیم ارزشمند اخلاقی و اعتقادی و دینی است که ما را با هدف خداگرایی و دوری از فلسفه مادی گرایی و فرد گرایی و بی خدایی که محصول فرهنگ و تربیت غربی در جوامع انسانی است، می رساند.
معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 1 از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت تربیت اسلامی و شناخت کرامت انسانی و منزلت و رشد جامعه با کتاب سه دقیقه تا قیامت با همکاری بسیج ناحیه جماران برای فرهنگیان محترم منطقه یک آمورش و پرورش شهر تهران خبر داد و افزود: در ارائه راهکارهای مطروحه در بیانات مقام معظم رهبری درباره آنچه معلمان و مربیان باید بدانند. کتاب" تربیت ماندگار" در رابطه با تربیت صحیح جامعه با اولویت تربیت اسلامی و آموزش فرزندان این مرز و بوم جهت نیل به اهداف خودکفایی و دین مداری و ساخت و ساز و تولید ملی و نهایتا جهش تولید معرفی شد که با همکاری بسیج فرهنگیان ناحیه جماران و بسیج دانش آموزی انجام شد.
در خاتمه سید مومن ضمن آرزوی موفقیت برای تمام افراد جامعه اسلامی مان؛ استفاده از فرصت های ایجاد شده در این مقطع زمانی را مناسب برای ترویج کتاب خوانی، افزایش آگاهی همگانی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار