تولید 18هزار بطری 1/5 لیتری مواد ضدعفونی کننده سطوح در ابرکوه

ابرکوه (پانا) - فرماندار ابرکوه در بازدید از روند تولید مواد ضد عفونی که از اقلام مهم مورد نیاز فعلی مردم جهت مبارزه با ویروس کرونا است گفت: با راه‌اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کمک بزرگی به تامین بخشی از نیاز مردم و رفع مشکل کمبود این مواد در منطقه شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید 18هزار بطری 1/5 لیتری مواد ضدعفونی کننده سطوح در ابرکوه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، محمد کاظمی نسب، فرماندار ابرکوه به همراه عباس مهری معاون فرماندار از خط تولید و بسته بندی محلول ضد عفونی کننده دست بر پایه الکل که با هماهنگی کمیته های مردمی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و با دستور العمل شبکه بهداشت و درمان و با همکاری شرکت لبنیات شیکا راه اندازی شده است بازدید کردند.

محمدکاظمی نسب در بازدید از روند تولید مواد ضد عفونی که از اقلام مهم مورد نیاز فعلی مردم جهت مبارزه با ویروس کرونا است گفت: با راه‌اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کمک بزرگی به تامین بخشی از نیاز مردم و رفع مشکل کمبود این مواد در منطقه شده است.

کاظمی نسب با بیان اینکه این خط تولید در ابرکوه 18هزار بطری ۱5۰۰سی سی محلول ضد عفونی کننده تولید میکند افزود: محلول های تولید شده زیر نظر شبکه بهداشت و درمان و با همکاری نیروهای مردمی و بسیج بین محلات و روستاهای شهرستان ابرکوه توزیع می شود.

وی در پایان از عوامل زحمتکش نیروهای مردمی و بسیج که در این ایام برای راه اندازی و فعالیت این خط تولید به صورت جهادی تلاش میکنند قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار