درخواست رحمتی از پیروانی و قلعه‌نویی: خواهش می‌کنم این بحث را تمام کنید

تهران (پانا) - گلر باسابقه تیم شهر خوردو مشهد با انتشار پستی در اینستاگرامش به درگیری‌های اخیر افشین پیروانی و امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
درخواست رحمتی از پیروانی و قلعه‌نویی: خواهش می‌کنم این بحث را تمام کنید

پس از دیدار سپاهان و پرسپولیس که با تاخیر عجیب و غیرمنطقی سپاهان برای ورود به زمین مسابقه همراه بود و در نهایت کمیته انضباطی حکم به بازنده بودن سپاهان داد، مصاحبه‌های جنجالی از سوی امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان و افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس آغاز شده و هر روز رنگ جدی‌تری به خود می‌گیرد.

سید مهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال تهران که در فصل جاری برای شهر خودرو مشهد بازی می‌کند، دقایقی قبل با انتشار پستی در اینستاگرامش به درگیری‌های اخیر واکنش نشان داد و از دو طرف خواست به ماجرا پایان دهند.

رحمتی در اینستاگرامش نوشت:

" امام علی (ع) فرمود: ((وقروا کبارکم، یوقرکم صغارکم)) به بزرگانتان احترام کنید، تا کوچکترها هم به شما احترام کنند. در این حدود 20 سالی که فوتبال بازی کرده ام، اشتباه کم نداشته ام اما هربار در خلوت فکر می کنم به خودم می گویم کاش می شد یکبار دیگر به عقب برگردم و دست همه کسانی که حتی یک روز برایم زحمت کشیدند را ببوسم و از آن ها حلالیت بگیرم. خیلی ها در ذهنم هستند، از ناصر حجازی تا منصور پور حیدری، از امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی تا شاغلام پیروانی و خیلی های دیگر که خودشان می دانند چقدر برایم عزیز هستند.

در این یکی دو روز اخیر می بینم که همه درحال موضع گیری علیه یکدیگر هستند اما به عنوان کوچکترین عضو خانواده فوتبال می خواهم خواهش کنم که همه این بحث را تمام کنند. همین هفته پیش بود که بزرگان استقلال و پرسپولیس به خاطر یک اشتباه ساده علیه هم موضع گیری کردند و نزدیک بود احترام ها از بین برود به همین خاطر از همه خواهش می کنم این بحث را تمام و به روزهای خوب فکر کنیم. روزهایی که ما کوچک ترها احترام به بزرگ تر را فرهنگ سازی می کنیم.

یا علی "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار