استمرار مجازی فعالیت های پرورشی و فرهنگی در ایام تعطیلی مدارس ابرکوه

ابرکوه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ابرکوه از استمرار فعالیت های پرورشی و فرهنگی در فضای مجازی در ایام تعطیلی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استمرار مجازی فعالیت های پرورشی و فرهنگی در ایام تعطیلی مدارس ابرکوه

محمدعلی شکیبا در گفت و گو با پانا اظهار کرد: امروزه بیش از همیشه ضرورت ارتباطات مجازی احساس می شود. تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از ابتلای دانش آموزان، خانواده آنها و فرهنگیان به ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، لزوم فعالیت آموزش و پرورش در بستر فضای مجازی را بیشتر مشهود کرد.

شکیبا در ادامه، در خصوص فعالیت شبکه شاد عنوان کرد: ما باید فارغ از جریان ساختار این شبکه، عمده تلاشمان را برای تولید محتوای الکترونیکی صرف کنیم و از ظرفیت همکاران و دانش آموزان، نهایت استفاده را ببریم.

شکیبا با اشاره به اینکه در حوزه پرورشی نیز هیچ فعالیتی تعطیل نشده و فقط شکل آن فرق کرده، افزود: از جمله فعالیتهای این حوزه تشکیل کانالهای دانش آموزی ویژه پایه نهم به تفکیک جنسیت در قالب هدایت تحصیلی جهت معرفی رشته ها و برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با حضور دکتر اکبرنژاد و مربیان، معاونان پرورشی و مشاوران بوده است.

وی افزود: «در این فرصت که دانش‌آموزان ما برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در منازل هستند یکی از برنامه‌های جاری و ساری ما حفظ جزء 30 قرآن کریم است که یک فعالیت فوق برنامه و داوطلبانه برای غنی سازی اوقات فراغت است که دانش‌آموزان علاقه‌مند خود را بیشتر به قرآن کریم نزدیک می‌کنند.

شکیبا از فعالیت همکاران حوزه پرورشی، مربیان، معاونین پرورشی و مشاوران در دو ماه اخیر در فضای مجازی تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار