معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آموزش سواد آموزان عشایر شهرستان‌های استان تهران به خوبی در حال انجام است

تهران (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عملکرد این معاونت را در آموزش سوادآموزان عشایر استان بسیار خوب ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش سواد آموزان عشایر شهرستان‌های استان تهران به خوبی در حال انجام است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رضا اصلانی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: با ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال گذشته، گفت: ۷۹۱ نفر از آموزش دهنده‌های حق التدریس استان مشمول آزمون استخدامی شده‌اند که در صورت قبولی شرایط استخدامی آنها مهیا خواهد شد.

اودر ادامه از دیگر دستاوردهای مهم معاونت سواد‌آموزی در سال گذشته را پرداخت عمده بدهی‌های گذشته عنوان نمود و بیان کرد: ۶۵۷ نفر در سطح تربیت مدرس استان آموزش دیده‌اند، همچنین بیش از دو هزار نفر نیز درخواست آموزش دارند که در حال مطالعه و برنامه‌ریزی برای ساماندهی این عزیزان هستیم.

اصلانی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از سوادآموزان افزود: در بخش آموزش سوادآموزان عشایر ملارد و پاکدشت عملکرد خوبی را ثبت کردیم.

او یکی از اهداف این معاونت را تصدی‌گری بیشتر مدارس و مدیران در بخش سوادآموزی دانست و ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه مدیران مدارس امکان رصد بهتری از سوادآموزان را دارند بتوانیم در سال جاری از این پتانسیل بهتر بهره‌مند شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار