همایش مجازی «همسایه نیازمند من، میهمان خانواده من» در ماه میهمانی خدا

تهران (پانا)- فاطمه سید مومن، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 1 از برگزاری همایش مجازی«همسایه نیازمند من، میهمان خانواده من» در ماه میهمانی خدا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش مجازی «همسایه نیازمند من، میهمان خانواده  من» در ماه میهمانی خدا

فاطمه سید مومن، در گفتگو با پانا بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و شرایط رکود اقتصادی در بحران مواجهه با ویروس کرونا بسیاری از افراد آسیب پذیر جامعه در این زمان دچار مشکلات اقتصادی شده اند. کمک به همنوعان و مستمندان، علاوه بر این‌که مورد سفارش دین اسلام و یکی از بارزترین خصوصیات پیشوایان دینی ماست. می‌توان به‌ جرات گفت که در روحیه مردم این سرزمین نهادینه‌ شده است.
وی افزود: در همین راستا و به منظور شناخت صحیح دانش آموزان از بحث انفاق و شناخت صحیح فرهنگ انتظار مهدوی در جامعه مهدوی که طبق بیانات مقام معظم رهبری جامعه قسط، برادری، علم و معرفت است. احسان و نیکوکاری یکی از اصول ارزشمند جامعه اسلامی است. جهت کمک به محرومان و مستمندان علی الخصوص در ماه مبارک رمضان، همایش مجازی «همسایه نیازمند من، میهمان خانواده من» در ماه میهمانی خدا در منطقه 1 در حال برگزاری است.
سید مومن، ضمن تشکر از همراهی همیشگی جامعه فرهنگی، دانش آموزان و اولیای محترم در امور خیریه و کمک به مستمندان گفت: این همایش، به همت کانون فرهنگی تربیتی رضوان و همکاری کارشناسی فرهنگی هنری منطقه یک در آستانه ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.
معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 1 در پایان این مصاحبه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان عزیز در ماه مبارک رمضان پیش رو اظهار امیدواری کرد؛ جمعیت قابل توجهی از مردم مومن و ایثارگر، در طول ماه رمضان در این همایش در زمینه های مختلف شرکت کرده و مثل همیشه حماسه ای به یاد ماندنی را شاهد باشیم. مانند حماسه ای که در حرکت های خودجوش مردمی در تهیه اقلام بهداشتی، دوخت ماسک و...در ایام رویارویی با ویروس کرونا داشتیم که واقعا در جهان بی نطیر بود. مردم مومن و مقاوم ایران اسلامی پاینده باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار