عنایت مهر: برنامه های هفته مشاغل به صورت مجازی در حال برگزاری است

تهران ( پانا) - غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ گفت: با توجه به شرایط تعطیلی مدارس، باید از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه های هفته مشاغل به نحو مطلوب استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
عنایت مهر: برنامه های هفته مشاغل به صورت مجازی در حال برگزاری است

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا گفت: اگرچه با توجه به شرایط موجود، مدارس تعطیل است اما تعلیم و تربیت همچنان ادامه دارد. هفته مشاغل بهترین فرصت برای معرفی رشته های تحصیلی به ویژه فنی حرفه ای و کار و دانش به دانش آموزان است. دانش آموزان در پایه نهم مقطع متوسطه اول باید با رشته های مختلف تحصیلی و آینده شغلی آن آشنا شوند تا بتوانند تعیین رشته موفقی داشته باشند.

وی گفت: در میان معرفی رشته ها، شاخه فنی حرفه ای و کاردانش از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا دانش آموزان طی سه سال تحصیل در این رشته ها، حرفه و هنری یاد می گیرند و در آینده می توانند با تکیه بر آموخته های خود، در جامعه کارآفرینی و خوداشتغالی داشته باشند.
عنایت مهر در پایان گفت: به همت کارشناسی مشاوره منطقه، برنامه های هفته مشاغل در منطقه در حال برگزاری است و محتواهای آموزشی از قبیل طراحی پوستر، معرفی رشته ها توسط مشاورین، ایجاد کانال های هفته ی مشاغل توسط مشاورین متوسطه اول، تهیه کلیپ و پاورپوینت توسط هنرستان ها با موضوع آشنایی با رشته های فنی، در فضای مجازی مدارس و از طریق کانال شاد به مدارس ارسال شده است.همچنین بزودی کانال نمایشگاه مجازی هفته ی مشاغل ایجاد می شود تا تمامی دانش آموزان متوسطه اول بتوانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار