تولید در کارخانجات نساجی بروجرد از سر گرفته می‌شود

لرستان (پانا)- مدیر داخلی کارخانجات نساجی بروجرداعلام کرد برنامه ریزی های لازم برای تولید در نساجی صورت گرفته و ثبت نام کارگران در سامانه بیمه بیکاری برای موارد غیرقابل پیش بینی شده بود و به منزله تعدیل نیرو نیست.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید در کارخانجات نساجی بروجرد از سر گرفته می‌شود

به گزارش ایرنا، احسان سربندی گفت: نساجی بروجرد به عنوان بزرگترین واحد تولیدی صنایع نساجی کشور با توجه به فرسودگی دستگاههای خط تولید و عدم اجرای طرح نوسازی و توسعه پس از جدایی موسس شرکت آقای مهندس کرکی، طی سالهای ۷۹ تا ۸۹ متاسفانه هیچگونه تغییری را در خود ندید و افت بهره وری و کیفیت باعث تزلزل فروش و ۲ بار تعدیل نیروی انسانی گردید.
وی عنوان کرد: با واگذاری شرکت از اواخر سال ۸۹ به بخش خصوصی با بررسیهای صورت گرفته ضرورت نوسازی و توسعه برای بقا شرکت، حفظ و افزایش اشتغال و بهره وری و افزایش تنوع و کیفیت محصولات در برنامه کاری هیات مدیره قرار گرفت و با راه اندازی کلیه خطوط تولید متوقف و برگشت ۳۵۰ نفر نیروی انسانی تعدیل شده از سال ۸۸ فعالیت بخش خصوصی آغاز و تعداد ۴۰۰ پرسنل پیمانکاری نیز به استخدام شرکت درآمدند.
مدیرداخلی کارخانه نساجی بروجرد گفت: طی سالهای گذشته با نوسازی بخشی از گلوگاه های موجود، خون تازه ای در رگهای این مجموعه پرافتخار بروجرد به عنوان برند ملی کشور که همواره مایه غرور و افتخار بوده، دمیده شد.
سربندی ادامه داد: با توجه به پتانسیل های قابل توجه این مجموعه از نظر زیرساختها، سهام داران و نیروی انسانی کارآمد، امروز نساجی بروجرد مسیر نوسازی و توسعه را در پیش گرفته که شایسته تقدیر و استمرار حمایتهای همه جانبه است.
وی بیان کرد: طبیعتا با توجه به تحریمهای ظالمانه، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و محوریت قراردادن تولید در سه سال گذشته، حضور و جهاد در این عرصه و رونق بخشیدن به تولید کالای ایرانی با کیفیت و جهش در تولیدات داخلی، همین مسیری است که این مجموعه در حال پیمودن بوده و بصورت عملی با افزایش حدود ۶۰ درصدی در تولید و تنوع و بهبود کیفیت و اجرای طرحهای نوسازی و توسعه ای هدفمند در برنامه کاری خود قرار داده است.
وی گفت: قطعا در این راه بزرگ مشکلاتی همواره بروز خواهد کرد که بطور حتم خانواده بزرگ و منسجم نساجی بروجرد با یاری خداوند متعال این توانمندی را دارد که با تعامل و همدلی، کلیه موانع را در سایه حمایت بی شائبه مدیران استان و شهرستان پشت سر گذاشته و بر افتخارات خود بیفزاید.
مدیر داخلی نساجی بروجرد گفت: پیرو جلسه اخیر هیات مدیره با مدیران و شورای اسلامی کار با بررسی و بیان مشکلات اخیر ناشی از بیماری کرونا و راهکارهای برون رفت از این چالش در این برهه حساس که اتخاذ استراتژی های افزایش فروش و راه اندازی دائمی و پیوسته خط تولید و بهربرداری سریعتر از ماشین آلات طرح توسعه برای برگشت سرمایه اهمیت بالایی دارند.

وی ادامه داد: ماشین آلات خریداری شده با منابع شرکت شامل دو خط ریسندگی پنبه ای ظریف برای پارچه های صادراتی و خط رنگرزی و چاپ عرض سه متر که ساخت کشورهای سوییس، ایتالیا و آلمان بوده و نصب آنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سربندی افزود: به یاری خدواند و طبق تصمیم هیات مدیره نساجی و مدیرعامل و همچنین حمایت‌های استاندار لرستان و مسوولان استانی و شهرستانی خط تولید کارخانجات نساجی بروجرد به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نساجی بروجرد یکی از بزرگترین کارخانجات نساجی کشور است که سالانه بیش از ۱۸ میلیون متر پارچه خام و تکمیل و ۵۵۰۰تن نخ تولید می کند.

نساجی بروجرد دارای ۹۵۰ نفر کارگر است که در سه شیفت کاری صبح، عصر و شب فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار