دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

ابتلای 2 نفر دیگر به کرونا در بوشهر تأیید شد

بهبودی قطعی ۱۰۸ نفر

بوشهر(پانا)_با بهبودی قطعی ۴ بیمار دیگر مجموع افرادی که تاکنون در استان بوشهر از ویروس کرونای جدید به‌طور کامل رهایی یافته‌اند به عدد ۱۰۸ رسید.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ابتلای 2 نفر دیگر به کرونا در بوشهر تأیید شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری گفت: بر اساس اعلام آزمایشگاه کرونا، ۲ نفر دیگر نیز به لیست مبتلایان به کرونا در استان بوشهر افزود شد تا تعداد کل افراد مبتلا شد به این ویروس تا روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه به ۱۶۹ نفر افزایش یابد.
کشمیری بابیان اینکه دو بیمار جدید در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند افزود: از دو بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یک بانوی ۴۳ ساله ساکن شهرستان جم و یک آقای ۳۸ ساله اهل تنگستان است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند خاطرنشان کرد: از ۱۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون ۱۰۸ نفر از بیماری بهبودی کامل یافته، ۴۳ نفر نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند و هفت بیمار دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار