اعلام شرایط نقل و انتقال فرهنگیان استان گیلان

رشت (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت نقل و انتقال برون استانی از اول اردیبهشت آغاز شده و متقاضیان نقل و انتقال درون استانی نیز از تاریخ 5 /2 / 99 می توانند به سامانه profile.medu.ir مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام شرایط نقل و انتقال فرهنگیان استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، علی حسین زاده با اعلام این خبر گفت: شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط در سال تحصیلی آینده ابلاغ شده است.

وی گفت: فرآیند نقل و انتقال برون استانی سال تحصیلی 1400-1399 به صورت سیستمی انجام خواهد شد و سامانه profile.medu.ir برای ثبت نام متقاضیان واجد شرایط ( حداقل سابقه برای انتقال موقت 2 سال و دائم 5 سال به شرط نداشتن تعهد خاص ) فعال شده است. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: نقل و انتقال برون استانی از تاریخ اول اردیبهشت آغاز شده و برای انتقال درون استانی نیز فرهنگیان عزیز می توانند از 5 تا 25 اردیبهشت به این سامانه مراجعه کنند. حسین زاده افزود: مبنای انتقال در درون استان، پس از محاسبه ورود و خروج نیرو اعم از بازنشستگی، ورودی های دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی و شدت نیاز مناطق مختلف استان است.

وی خاطرنشان کرد: اولین قدم متقاضیان در این زمینه، انجام ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیاز بندی بر اساس راهنمای تعبیه شده در سامانه پروفایل کارکنان به نشانی: Profile.medu.ir و تحویل مدارک و مستندات به واحد امور اداری آموزش و پرورش محل خدمت بر اساس جدول زمان بندی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار