مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

تهیه و تولید بیش از ده هزار برنامه آموزش مجازی توسط معلمان اسلامشهری

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از موفقیت معلمان اسلامشهری درتهیه و تولید محتوای آموزشی، جهت آموزشهای آنلاین و فضای مجازی در ایام تعطیلی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و تولید بیش از ده هزار برنامه آموزش مجازی توسط معلمان اسلامشهری

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، با اشاره به اینکه شهرستان اسلامشهر یکی از بهترین شهرستان ها از حیث همکاری معلمین و مدیران در زمینه تدریس در فضای مجازی در ایام تعطیلی مدارس است، اظهار کرد: معلمین و مدیران در اسلامشهر با راه اندازی پیام رسان های داخلی سعی کرده اند علاوه بر تدریس دروسی که بر جای مانده و بارگذاری نمونه سوالات، به پرسش‌های دانش‌آموزان پاسخ گویند و این گونه فضای تعاملی بین دانش آموزان و معلمین ایجاد شود.

او در ادامه بیان کرد: در ایامی که آموزش از راه دور صورت می‌گیرد، فیلم هایی از سوی معلمین به دست ما رسیده که حتی حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس مجازی، انجام تکالیف و تمرین های کلاسی و برگزاری آزمون های آنلاین را به ویژه در دوره متوسطه اول و دوم را به تصویر کشیده که نشان از عملکرد خوب مدیران و معلمین مدارس اسلامشهر دارد و قابل تقدیر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با بیان کار جهادی و قابل تقدیر پزشکان و پرستاران در حوزه سلامت افزود: معلمین اسلامشهری این روزها در کنار مدافعان سلامت، مدافعان تعلیم و تربیت هستند که در کنار سایر دستگاه‌ها سعی در به حداقل رساندن تبعات ویروس کرونا دارند.

بنار با اشاره به اینکه این نوع آموزش در فضای مجازی را برای نخستین بار در مجموعه آموزش و پرورش تجربه کردیم تصریح کرد: در ابتدای کار با همراهی و پیگیری های مجدانه اولیای دانش‌آموزان برخی نواقص برطرف شد و توانستیم با حضور پررنگ مدیران و معلمان تبعات تعطیلی مدارس را به حداقل برسانیم و به این واقعیت برسیم که اگر مدرسه تعطیل شده آموزش به هیچ وجه در اسلامشهر تعطیل نمی‌شود.

او ادامه داد: علاوه بر آموزش‌های شبکه آموزش و چهار سیما، آموزش های خانگی از طریق پیام رسان داخلی موجب شد تا معلمین اسلامشهری عمکرد موفقی در این زمینه داشته باشند و ساعات آموزش های آنلاین و مجازی به اندازه ساعت حضوری مدارس باشد و حتی پیش آمده که دانش‌آموزان از سوی معلمین تشویق شده اند تا از آموزش مدارس دیگر هم استفاده کنند و این احساس مسئولیت مدیران و پای کار بودن معلمین اسلامشهری را می‌رساند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد: این نوع آموزش نقطه شروع خوبی برای آموزش پیشرو و به روز برای دانش آموزان و اولیاست تا ضمن کسب اطلاعات و آموزش بهتر، فضای مجازی را به بهترین شکل برای بهره مندی، توانمند سازی و بهسازی وضعیت دانش آموزان در اختیار داشته باشیم.

بنار با اشاره به تهیه و تولید محتوی بیش از ده هزار برنامه آموزشی توسط معلمان مدارس شهرستان برای آموزش دانش آموزان در طی روزهای تعطیلی مدارس، گفت: آموزش و پرورش اسلامشهر این آمادگی را دارد تا طبق اعلامیه ستاد ملی کرونا سال تحصیلی را به بهترین شکل خدمات و آموزش در خدمت دانش‌آموزان باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره آغاز فعالیت شبکه اجتماعی شاد که گامی به سوی آموزش نوین و کاهش استرس اولیا و دانش آموزان در زمینه آموزش است، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز ثبت نام کتب درسی سال تحصیلی آینده، اولیا و دانش آموزان می توانند در روزهای آتی با ورود به سایت آموزش و پرورش ثبت نام کتب درسی سال آینده را انجام دهند و ثبت نام کتاب های درسی پایه های اول، هفتم و دهم نیز به صورت گروهی توسط مدیران مدارس انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار