برگزاری برنامه های هفته معرفی مشاغل به صورت مجازی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از برگزاری برنامه های هفته معرفی مشاغل به صورت مجازی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه های هفته معرفی مشاغل به صورت مجازی در استان اردبیل

به گزارش اداره اموزش و پرورش اردبیل، سیدغلامحسن خلیلی موسوی اظهارکرد: با توجه به اهمیت آماده سازی دانش آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیازهای جامعه و نقش سازنده این انتخاب در زندگی حال و آینده آنان و با عنایت به شرایط فعلی تعطیلی مدارس و عدم حضور دانش آموزان، ارائه برنامه های متنوع در فضای مجازی ضروری است.

او افزود: انتظار می رود با توجه به روزشمار هفته معرفی مشاغل و با محوریت شعارسال 99 که به نام سال جهش تولید نامگذاری شده، اقدامات و فعالیتهای لازم در خصوص هفته معرفی مشاغل و امر مهم هدایت تحصیلی دانش آموزان در گروه‌ها و کانال های مختلف مجازی از جمله شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) و سایت نواحی و مناطق به عمل آید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان به نقش خانواده ها در طرح ریزی تحصیلی، شغلی و تجربه آموزی شغلی با تعامل مشاوران و متخصصین امر در طراحی مسیر زندگی آینده ی فرزندان تاکید کرد.

هفته معرفی مشاغل که هر ساله در هفته اول اردیبهشت ماه در مدارس برگزار می شود فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان دوره های مختلف با مشاغل گوناگون ورشته های تحصیلی که منجر به انتخاب آگاهانه شغل مورد علاقه آنها می شود آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار