معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

سلامت دانش‌آموزان همواره الویت نظام تعلیم و تربیت کشور است

ارومیه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تبریک هفته سلامت به مدافعان، مراقبان و سفیران سلامت و همکاران معاونت تربیت‌بدنی و سلامت استان گفت سلامت دانش‌آموزان همواره الویت نظام تعلیم و تربیت کشور بوده است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سلامت دانش‌آموزان همواره الویت نظام تعلیم و تربیت کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، «رضا میدان‌رو» عنوان کرد: هفته سلامت در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از سال های گذشته است و به همین دلیل نیز شعار امسال هفته سلامت«حمایت همگانی از مدافعان سلامت » تعیین شده است.

میدان‌رو ادامه داد: بر اساس روز شمار این هفته معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز در حوزه سلامت و بهداشت برنامه هایی همچون قدردانی و تشکر از مراقبین سلامت و دانش آموزان سفیر سلامت، ارسال پیامک سپاس مراقب سلامت از طرف معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، برگزاری جشنواره مجازی نقاشی و تهیه کلیپ تصویری با موضوع قدردانی از مجاهدت های کادر درمانی بیمارستان ها، تغذیه سالم و سلامت نوجوانی، حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما و طرح غربالگری اولیه کارکنان اداری آموزش و پرورش در سطح ادارات تابعه استان در این هفته برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیر کل آموزش و پرورش استان از درمانگاه فرهنگیان بازدید و از زحمات کادر درمانی در هفته سلامت قدردانی کرد؛ ادامه داد: اعضای کار گروه سلامت استان که فعالیت های چشمگیری در این مدت 60 روز در قالب ضد عفونی و اطلاع‌رسانی و فعالیت در فضای مجازی داشته اند، مورد قدردانی قرار می گیرند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه "ورزش در خانه" هر روز در دو نوبت از شبکه استانی سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود که لزوم همراهی والدین و دانش آموزان با این برنامه مورد تاکید است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به ظرفیت خوب "سفیران سلامت" گفت: "سفیران سلامت" فعالیت های بسیار موثری در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام داده اند که در خور تحسین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار