معاون علمی و فناوری رییس جمهوری : شرکت های دانش بنیان برای مقابله با کرونا آماده هستند

کرج (پانا) - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از آمادگی شرکت های دانش بنیان برای مقابله با بیماری ویروس کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری : شرکت های دانش بنیان برای مقابله با کرونا آماده هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سورنا ستاری روز سه شنبه در بازدید از یکی از شرکت های دانش بنیان استان البرز در شهرک صنعتی بهارستان افزود: اکنون پیش بینی ها برای پیک بعدی شیوع بیماری ویروسی کرونا که در فصل پاییز است صورت گرفته و به شرکت های دانش بنیان فعال در این زمینه کمک می کنیم که دراین زمینه به اندازه کافی مجهز باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های دانش بنیان استان البرز اظهار کرد: اکنون هر دو هفته یک بار به این استان سفر داریم و به دلیل حجم شرکت های دانش‌بنیانی که در آن شاهدیم این استان فعالیت‌های خوبی در حوزه بیوتکنولوژی دارد.

ستاری گفت: شرکت های دانش بنیانی که در زمینه بیماری کرونا فعالیت دارند طرح های بزرگ در استان البرز دارند که تا یک الی 2 ماه آینده اتفاقات خوبی را دراین زمینه شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در همین شرکتی که امروز مورد بازدید قرار گرفته فعالیت های خوبی در حوزه تجهیزات بیمارستانی و تامین نیازهای خانگی انجام شده، به‌طوریکه که تولیدات این شرکت چندین برابر شده است.

ستاری اضافه کرد: استاندار البرز عنایت ویژه ای به توسعه شرکت های دانش بنیان در استان دارد و امید است با تداوم و استمرار این حمایت شاهد باشیم که محور توسعه استان بر همین اساس باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار