معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

پوشش حداکثری شبکه‌ اجتماعی دانش آموزان در راستای جبران کمّیت آموزشی

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اعلام کرد آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین متولی آموزش فرزندان، باید متناسب با سرعت تغییرات و نیاز جامعه به تکنولوژی آموزشی و کمک آموزشی در جهت ارتقاء کیفیت آموزش مجهز شود.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پوشش حداکثری شبکه‌ اجتماعی دانش آموزان در راستای جبران کمّیت آموزشی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی درخشانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، در این خصوص اظهار کرد: بروز شرایط بحرانی و شیوع ویروس کرونا، فرصت را برای ایجاد و تقویت بستر آموزش‌های مجازی در آموزش و پرورش فراهم می‌آورد که نوید‌بخش تغییرات بنیادین و نوین در این حوزه خواهد بود.

او در ادامه با بیان استقبال فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء در استفاده از شبکه‌ اجتماعی دانش آموزان بیان کرد: کارشناسان حوزه فناوری با نظارت و پیگیری فنی و هماهنگی با معاونت‌های آموزش ابتدایی و متوسطه استان، در جهت پوشش کیفی و کمی و بررسی مشکلات و نواقص سامانه تلاش می کنند.

درخشانی تصریح کرد: موقعیت کنونی، سنگ محکی برای همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت است که با اقدامات علمی و اصولی در جهت تغییر رویکرد آموزش همسو با جامعه جهانی گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار