آموزش در مدارس عشایری آذربایجان غربی ادامه دارد

ارومیه (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی از روند تولید محتوای آموزشی و توزیع بسته های آموزشی مدارس عشایری منطقه سیلوانا بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش در مدارس عشایری آذربایجان غربی ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «نسرین پاکدوست» رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان از نحوه تداوم آموزش در مدارس عشایری منطقه سیلوانا بازدید کرد.

پاکدوست ضمن بازدید از حوزه تکثیر بسته های آموزشی و نحوه توزیع بین دانش آموزان مدارس عشایری گفت : اقدام در راستای تداوم آموزش از اولین روزهای تعطیلی بخاطر انتشار ویروس کرونا در بین دانش آموزان مدارس عشایری و در راستای جبران عقب افتادگی تحصیلی با همت همکاران اداره آموزش و پرورش عشایر و ادارات تابعه با تشکیل کارگروه هایی در استان و مناطق جریان آموزش را ادامه داده اند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۵هزار دانش آموز عشایری در سطح استان داریم؛ افزود: با توجه به اینکه امکان استفاده از فضای مجازی به دلیل عدم پوشش اینترنت در روستاهای عشایری برای دانش آموزان و خانواده ها امکان پذیر نیست، لذا با تشکیل کارگروه ها و همکاری راهبران آموزشی، معلمان و مدیرآموزگاران مناطق عشایری در زمینه تهیه و تدوین بسته آموزشی و تولید محتوای آموزشی عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان را جبران نموده‌اند.

پاکدوست گفت: در ۱۶منطقه عشایری تیم کاری ویژه تشکیل شده و اقدامات خود را در راستای تداوم آموزش آغاز کرده‌اند و اقدامات و فعالیت ها در جهت آموزش دانش آموزان عشایر مد نظر می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان با قدردانی از همه معلمان و کارشناسان و راهبران آموزشی عشایری و اولیا در راستای تداوم فعالیت های مستمر آموزشی و تربیتی بیان کرد: تلاش در جهت منسجم نمودن فعالیت ها و برنامه های آموزشی در جریان آموزش یک اصل اساسی است و باعث استمرار جریان آموزش خواهد شد.

در این بازدید پورمحمود معاون آموزش عشایر اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین آموزش و پرورش منطقه سیلوانا نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار