انتقام عجیب خواستگاران شکست خورده از نوعروس

تهران (پانا) - پسرجوان که تازه از زندان آزادشده‌ بود وقتی فهمید دختر مورد علاقه‌اش به عشق او پشت پا زده و ازدواج کرده، با دوستش به قصد انتقام‌گیری خودروی شوهر او را دزدیدند .

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
انتقام عجیب خواستگاران شکست خورده از نوعروس

به‌گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از خیابان‌های تهران متوجه دو سرنشین پراید شدند که با توقف مقابل پژویی در حال سرقت از داخل آن هستند. در ادامه هر دو بازداشت شدند. در بازرسی از خودروی متهمان چاقو و لوازم داخل خودرو کشف شد. متهمان با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران، برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. متهمان که میلاد و بهرام نام دارند در بازجویی اولیه اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کردند تا این‌که در جریان تحقیقات پلیسی میلاد 25 ساله به این دزدی و سرقت‌های سریالی دیگر از خودروها اعتراف کرد. او درجریان تحقیقات پلیسی گفت: در اینستاگرام با دختری به نام شیوا آشنا شدم و با هم دوست شدیم. مدتی بعد از این آشنایی به او علاقه‌مند شدم و قصد ازدواج داشتم و برای این‌که بتوانم او را راضی به ازدواج کنم، برایش هدیه‌های گرانقیمت می‌خریدم.

اوایل از خانواده‌ام یا دوستانم پول قرض می‌گرفتم. تصمیم گرفتم برای او خودروی پژو بخرم. بنابراین موضوع را با یکی از دوستانم درمیان گذاشتم که او مرا با دوستان خلافکارش که زورگیری خیابانی می‌کردند، آشنا کرد و عضو باندشان شدم. با همان پول‌های به دست‌آمده از سرقت برای آن دختر خودرو و طلا خریدم.
متهم به سرقت ادامه داد: در جریان سرقت و زورگیری‌هایی که انجام دادیم من و چند نفر از اعضای باندمان بازداشت شدیم. زندان افتادم و دو سال در حبس بودم تا این‌که چندی پیش از زندان آزاد شدم و دوباره سراغ شیوا رفتم که متوجه شدم او با بهرام دوست شده‌ است. سراغ بهرام رفتم که پی بردم شیوا از او هم به بهانه ازدواج پول و طلا گرفته و بعد با مردی ازدواج کرده‌ است. برای انتقام از آن دختر سراغش رفتیم و متوجه شدیم همسرش خودرویی گرانقیمت دارد. خودروی او را سرقت و اموال با ارزش داخل آن را سرقت کردیم. بعد از این سرقت، تصمیم گرفتیم به سرقت‌های خود ادامه بدهیم و از داخل خودروها سرقت می‌کردیم که در جریان آخرین سرقت دستگیر شدیم. با اعتراف متهم، دیگر همدستش نیز بازجویی شد و اعتراف کرد در جریان سرقت‌های سریالی با وی نقش داشته‌است. متهمان در بازداشت به‌سرمی برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار