بروجردی با اشاره به سفر ظریف به سوریه در شرایط کرونایی:

ایران در کنار مبارزه با کرونا از مسائل سیاسی و منطقه‌ای غافل نیست

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد شیوع ویروس کرونا مانع از استمرار روابط استراتژیک جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست خود نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۷۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ایران در کنار مبارزه با کرونا از مسائل سیاسی و منطقه‌ای غافل نیست

به گزارش مجلس، علاءالدین بروجردی درباره سفر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران به سوریه با وجود شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا مانع از استمرار روابط استراتژیک جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست خود نمی‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی به عراق سفر کرد و روز گذشته سفر وزیر امور خارجه به سوریه انجام شد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار مدیریت شیوع ویروس کرونا به مسائل مهم سیاسی و منطقه‌ای بی‌توجه نیست.

وی افزود: در جاهایی که لازم است جمهوری اسلامی ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مذاکرات لازم را انجام می‌دهد و در همین چارچوب سفر محمدجواد ظریف به سوریه انجام شده است.

بروجردی با بیان اینکه شرایط سوریه ویژه است، ادامه داد: آمریکا و شرکای اروپایی‌اش در این مصاف چند ساله شکست خورده‌اند و باقیمانده غده‌های چرکین در سوریه با رعایت اصل مهم در «حفظ تمامیت ارضی سوریه» باید از بین بروند و بقایای تروریست‌هایی که با حمایت‌های برون‌مرزی به وجود آمده‌اند، باید مانند سایر مناطق سوریه از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی شود.

نماینده مردم بروجرد اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم هرچه سریعتر شاهد سوریه آرام باشیم تا مهاجرین جنگ زده این کشور نیز به وطن خود بازگردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار