رئیس جدید اداره آموزش و پرورش عشایر فارس منصوب شد

شیراز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش فارس توجه به اداره آموزش و پرورش عشایر را عین عدالت آموزشی دانست و گفت : این اداره نیاز به حمایت های ویژه دارد و باید از امکانات موجود برای رفع و کاهش مشکلات آن استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید اداره آموزش و پرورش عشایر فارس منصوب شد

به گزارش اداره آموزش و پرورش فارس، فرهاد اسماعیلی در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش عشایر فارس گفت: توجه به اداره عشایری عین عدالت آموزشی است.

او با اشاره به مشکلات مالی کشور گفت: اداره عشایری نیاز به حمایت‌های ویژه دارد و برای رفع این نیازها هم می‌توان از کمک نماینده‌ها و سایر دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی بهره برد.

او ادامه داد: باید از امکانات موجود برای رفع و کاهش مشکلات استفاده کرد که از آن جمله می‌توان به بهره‌گیری از فضای مجازی، ظرفیت خانواده‌ها و امکانات سایر دستگاه‌ها برای دانش‌آموزان عشایری اشاره کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه مجموعه عشایری یادگار و میراث مرحوم بهمن بیگی بزرگ است، گفت: بهمن بیگی بدون اینکه منتظر فراهم شدن امکانات باشد به دنبال انجام کارها بود و این مهمترین اقدام وی بود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه "امروز از جمله بهترین معلمان ما معلمان عشایرند" افزود: بهمن بیگی برای پیشبرد اهدافش قوم‌گرایی و قبیله‌گرایی نکرد و هدف متعالی اش نجات عشایر بود، به گونه‌ایی که تفنگ را از عشایر گرفت و قلم به دستشان داد.

او ادامه داد: در نظر دارم یک پنجم از وقت خود را صرف اداره عشایری کنم و امیدوارم با حضور موثر آقای حیدری که فردی مسئولیت‌پذیر و اخلاق‌مدار است بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به دانش‌آموزان عشایری ارائه دهیم.

در این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات علی رضا بهرام‌پور به عنوان رئیس سابق اداره آموزش و پرورش عشایر فارس، بهنام حیدری به این سمت منصوب شد.

حیدری پیش از این معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌ و پرورش فارس بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار