مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد:

تملک پروژه بزرگ بیمارستان فرهنگیان به آموزش و پرورش استان واگذار شد

زاهدان(پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از واگذاری پروژه بیمارستان فرهنگیان با زیر بنای ۵ هزار و هفتصد متر مربع به تملک اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تملک پروژه بزرگ بیمارستان فرهنگیان به آموزش و پرورش استان واگذار شد

حمیدرضا رخشانی صبح امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل که در محل خانه معلم زاهدان برگزار شد، با اشاره به اقدامات و فعالیتهایی که تاکنون در خصوص تکمیل و راه اندازی پروژه بیمارستان فرهنگیان انجام گرفته اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری مسئولان استانی و همراهی مسئولین وزارتی، تملک این پروژه‌ به اداره کل آموزش و پرورش استان واگذار شد.
او ادامه داد: اکنون که این اتفاق خوب و ارزنده برای استان رقم خورده است، در ادامه کار برای به نتیجه رسیدن و بهره‌برداری از این پروژه نیازمند همفکری، مشارکت و همراهی همه دلسوزان به ویژه فرهنگیان عزیز هستیم و از این موضوع استقبال می‌کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: با هدف بهره مندی همکاران فهیم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی بهتر و بیشتر به دنبال به نتیجه رساندن و نهایی کردن این فرآیند هستیم.
در ادامه جلسه موضوع آموزش پذیرفته شدگان آزمون استخدام ماده ۲۸ مورد بررسی قرار گرفت و رخشانی از اهمیت این موضوع و ارائه آموزش های لازم برای این افراد سخن به میان آورد و بیان کرد: با هدف حضور جدی و موفق این گروه از همکاران جدید الورود به کلاس های درس، دریافت آموزش های پیش بینی شده ضرورت دارد.
او خاطرنشان کرد: با مشارکت، همراهی و بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تعاملی که در این خصوص وجود دارد، آموزش نیروی انسانی و توانمندسازی آن با جدیت و برنامه‌ریزی انجام شده صورت می‌گیرد و امید آن داریم تا خروجی و برونداد آن در بدنه آموزش و پرورش به ویژه در کف کلاس موثر واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار