مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تشریح سیاست‌های کرمانشاه در راستای فعالیت‌های شبکه (شاد) و فرآیند آموزش در فضای مجازی

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سیاست‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در راستای فعالیت‌های شبکه (شاد) و فرآیند آموزش در فضای مجازی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تشریح سیاست‌های کرمانشاه در راستای فعالیت‌های شبکه (شاد) و فرآیند آموزش در فضای مجازی

به گزارش اداره آموزش و پرورش، مجید یزدان‌پناه در نشست ویدئو کنفرانس با مدیران آموزش و پرورش نواحی، مناطق و شهرستان‌های استان گفت: حجم اصلی کار همکاران بر روی شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد) است و تمام تلاش ما تحت پوشش قرار دادن تمامی مناطق و دانش‌آموزان در سطح استان است که باید مدیران مناطق نسبت به این موضوع توجه ویژه اختصاص دهند تا خللی در فرآیند آموزش به دانش‌آموزان به وجود نیاید.

وی افزود: راه‌اندازی شبکه شاد انقلابی عظیم در حوزه آموزش مجازی در سطح کشور و دنیا است و امیدواریم با تلاش‌های مستمر تمامی دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت شاهد بازخوردهای مثبت این اقدام سازنده باشیم.

یزدان‌‌پناه اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع کمیته‌ای تحت عنوان کیفیت‌بخشی و پایش وضعیت شبکه شاد در استان تشکیل شده است که اعضا این کمیته به طور مستمر وضعیت را رصد می‌کنند.

بالاترین مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان درباره ساماندهی نیروی انسانی نیز عنوان نمود: در اجرای سیاست‌های راهبردی وزارت آموزش و پرورش و تمهید مقدمات جهت ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی منابع انسانی و نیز ارتقا کمیت و کیفیت فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در سال تحصیلی ۱۳۹۹/۱۴۰۰، درباره این موضوع نیز بحث و تبادل نظر شد.

وی عنوان کرد: در این نشست مباحثی از جمله، برنامه توسعه سنواتی و ساماندهی نیروی انسانی، شیوه‌نامه نقل و انتقالات داخل و خارج استان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم به مدیران مناطق، نواحی و شهرستان‌ها ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار