صدور 776 جلد سند ملکی شهری و روستایی در سال گذشته در داراب

شیراز (پانا) - مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب بخشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته را پرداخت 475 فقره تسهیلات مقاوم‌سازی با همکاری بانک‌های عامل با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان، پرداخت 352 فقره وام تعمیراتی و معیشتی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 280 میلیون تومان و پرداخت 575 فقره بلاعوض تعمیراتی و معیشتی با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 875 میلیون تومان برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
صدور 776 جلد سند ملکی شهری و روستایی در سال گذشته در داراب

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، محمد هادی میزان سال گذشته را سال بهره‌گیری از ظرفیت‌های توسعه و محرومیت‌زدایی در شهرستان داراب عنوان کرد و افزود: امسال در سال جهش تولید این رویکرد در مناطق محروم و روستایی دنبال می‌شود.

او با تاکید بر اینکه سال جهش تولید فرصتی برای استفاده از قابلیت‌های تولید و توسعه در شهرستان داراب است، گفت: عزم همگانی برای توسعه همه‌جانبه این شهرستان در سال جهش تولید شکل گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب، ادامه داد: پرداخت 68 فقره وام حوادث ساخت شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 950 میلیون تومان، پرداخت 68 فقره بلاعوض حوادث ساخت شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 726 میلیون تومان و توزیع 7 هزار 69 پاکت سیمان رایگان به خسارت‌دیدگان سیل فروردین‌ماه 98 از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در سال گذشته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب از صدور بیمه‌نامه برای منازل روستایی به تعداد 380 فقره خبر داد و گفت: اجرای 161هزار مترمربع آسفالت معابر 21 روستا با مشارکت دهیاری‌ها با اعتباری بالغ بر 12میلیارد تومان و واگذاری 178 قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و واجد شرایط در روستاها به مساحت 53 هزار و 400 مترمربع در سال گذشته دنبال شده است.

او تملک اراضی ملی در روستاها با همکاری اداره منابع طبیعی در راستای توسعه مسکونی روستایی به میزان 38 هکتار، صدور اسناد تملکی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک به متراژ 70 هکتار، ارائه خدمات فنی و استعلام 363 فقره پروانه ساختمانی در روستاها به متراژ 37937 مترمربع را از دیگر اقدامات سال گذشته عنوان کرد.

"میزان" از تشکیل پرونده، صدور رأی و صدور 776 جلد اسناد مالکیت شهری و روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان خبر داد و گفت: پی‌گیری برای تصویب روستاهای شمس‌آباد و منصوریه به عنوان روستاهای هدف گردشگری و اجرای ساخت پروژه مسکونی 30 واحدی امام سجاد (ع) واقع در شهرک امام سجاد (ع) با پیشرفت فیزیکی 53 درصد از دیگر اقدامات بنیاد در سال گذشته است.

او جمع کل اعتبارات هزینه شده در این شهرستان را 42 میلیارد و 831 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: در شهرستان داراب در زمینه خدمات توسعه روستایی در چهل و یک سال فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات موثری انجام شده است که از جمله آن مقاوم‌سازی بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 184 میلیارد و 647 میلیون تومان در بخش روستایی و شهری بوده است.

مهندس میزان افزود: صدور ۱۲ هزار و 365 جلد سند مالکیت در بخش روستایی و شهری، تهیه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به تعداد ۱۳۴ روستا، جرای طرح هادی در ۸۰ روستای بالای ۲۰ خانوار با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان و واگذاری 13هزار و 753 قطعه زمین در بخش روستایی و شهری از دیگر اقدامات و ثمرات انقلاب در شهرستان داراب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار