اولین جلسه شورای اداری سازمان دانش آموزی استان کرمان در سال جدید برگزار شد

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان ضمن آرزوی صحت و سلامت برای همه و توفیق درک ماه مبارک رمضان گفت : تلاش سازمان دانش آموزی و پیشتازان ستودنی است و امیدوارم در سال جهش تولید در خصوص فرهنگ سازی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)گامهای اساسی بر داریم .

کد مطلب: ۱۰۳۷۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه شورای اداری سازمان دانش آموزی استان کرمان در سال جدید برگزار شد

به گزارش پانا، هاشم برآوردی گفت: کرمان از دی به بعد حالت آماده باش پیدا کرد از شهادت سردار سلیمانی به بعد همه اعضای سازمان دانش آموزی، پیشتازان و خبرنگاران پانا در هر جایی که نیاز بوده مشغول کار شده اند.

وی افزود: تقریبا تمام فعالیت‌های سازمان دانش آموزی گروهی است و در این برهه از زمان هم که کشور درگیر کروناست، پیشتازان و مربیان سازمان دانش آموزی در همه موارد مورد نیاز در میدان بوده و مشغول فعالیت هستند.

در ادامه این جلسه معاون تشکیلاتی سازمان دانش آموزی استان کرمان (محمود رجبی‌پور) گفت: در خصوص تولید محتوا فعالیتهای زیادی انجام شده و پیشتازان آماده انجام هر فعالیتی هستند.

وی افزود: در آینده ای نزدیک مسابقه سخنوری را اجرا خواهیم کرد که با توجه به شرایط موجود ممکن است به صورت مجازی باشد.

مسئول پانا در استان کرمان، ضمن اشاره به فعالیت خبرنگاران در روزهای کرونایی گفت: با در نظر گرفتن همه دستور العملهای وزارت بهداشت خبرنگاران به صورت مجازی به این امر پرداخته و در زمینه های مختلف تولید محتوا داشته ایم.

معاون مالی سازمان دانش‌آموزی استان کرمان(عباس مسعودی) گفت: سال جدید با کرونا شروع شد و شاید به نظر برسد سال سختی را شروع کردیم ولی این را قبول داریم که إِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا

وی به موضوعات متعددی منجمله پیگیری ماموریت همکاران و بهداشت مجموعه اشاره کرد و افزود: پیگیری تهیه ماسک و دستکش‌های نانو برای همکاران در اولویت قرار گرفته است.

عباس مسعودی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال در خصوص تولید فرم مدارس تمهیدات سخت تری اندیشدیده خواهد شد.

وی افزود: امسال جهت تهیه فرم مدارس فقط انتخاب مجازی خواهیم داشت و در خصوص پارچه تغییر محسوسی نداریم.

در ادامه مسئول روابط عمومی سازمان، علی تاج الدینیگفت: اطلاع رسانی به موقع به پیشتازان از وظایف اصلی ماست.

وی افزود: تهیه بروشور در زمینه های مختلف در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

لازم به ذکر است این جلسه با حفظ فاصله و رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار