صندلی سرمربی ایرانی به سرمربی بایرن مونیخ می‌رسد

تهران (پانا) - سرمربی بایرن مونیخ که چند ماه پیش نیمکت این تیم را ترک کرده بود، در آستانه جانشینی الکساندر نوری قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
صندلی سرمربی ایرانی به سرمربی بایرن مونیخ می‌رسد

پس از اینکه یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان پس از تنها 2 ماه حضور در برلین، از هدایت هرتابرلین استعفا داد، مدیران این باشگاه قدیمی فوتبال آلمان هدایت تیمشان را به الکساندر نوری دستیار ایرانی کلینزمن سپردند اما نوری که پیش از این سابقه سرمربیگری در وولسبورگ را داشت در مدت زمان کوتاه نتوانست تحولی در این تیم ایجاد کند.

حضور الکس نوری در هرتابرلین به عنوان سرمربی هر چند با پیروزی خارج از خانه مقابل پادربورن آغاز شد اما یک هفته بعد شکست سنگین و عجیب 5 بر صفر هرتابرلین در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل اف‌سی کلن باعث شد تا هرتابرلین یکبار دیگر وارد بحران شده و در هفته‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم با دو تساوی مقابل دوسلدروف و وردبرمن زمین را ترک کند؛ روندی که در نهایت باعث شد همکاری نوری با این تیم در روزهایی که فوتبال آلمان به علت شیوع کرونا ویروس تعطیل است، به پایان برسد.

شب گذشته میشائیل پریتس که مدیریت ورزشی هرتابرلین را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با سایت sport1 رسما تایید کرد که با نیکو کواچ سرمربی نیم فصل اول بایرن مونیخ برای هدایت این تیم مذاکره کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که کواچ یکبار دیگر به هرتابرلین برگردد.

کواچ در کارنامه خود سابقه 7 سال بازی برای هرتابرلین را دارد اما از زمانی که مربیگری را آغاز کرده روی نیمکت این تیم ننشسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار