فرماندار شهرستان جم:

حسینی : روند نزولی بیماران، نتیجه تصمیمات به موقع و صحیح مدیریت ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر است

بوشهر(پانا)_ آمار پایین بیماران، نتیجه تصمیمات به موقع و صحیح مدیریت ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر است. این گفته فرماندار شهرستان جم است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
حسینی  : روند نزولی بیماران، نتیجه تصمیمات به موقع و صحیح مدیریت ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، محمد حسینی گفت: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان جم در زمینه مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا بهترین عملکرد را از خود نشان دادند.
وی افزود: از نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، شهرستان جم پتانسیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز را داشت که با اقدامات مؤثر ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، از بروز بحران کرونا جلوگیری شد.
حسینی خاطرنشان کرد: جم یکی از شهرستان‌های پرخطر استان بود که از 31 استان کشور در این منطقه سکونت داشتند و با تدابیری که از سوی ستاد، وزارت نفت و سایر ارگان ها اتخاذ شد، توانستیم این ویروس را کنترل کنیم.
رییس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان جم گفت: در گام اول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در جم، 5 نقطه از ورودی های شهرستان با حضور 200 نیرو کنترل شد و سطح دانش بهداشتی مردم نیز بالا رفته است.
حسینی با تأکید بر اینکه در صورت حذف پروتکل های وزارت بهداشت، موج دوم ویروس کرونا شکل خواهد گرفت و با بحران جدی روبرو خواهیم شد افزود: گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامی مؤثر از سوی دولت تدبیر و امید بود که رعایت آن بر همگان لازم است.
حسینی گفت: در کنار مجموعه بهداشت و درمان شهرستان هستیم و از هیچ کمکی به این مجموعه دریغ نخواهیم کرد چرا که افتخار و قهرمانان ایران در صف اول مبارزه با کرونا هستند.
فرماندار جم در پایان افزود: مشکل سیستم سرمایشی شبکه بهداشت و درمان جم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و پتروشیمی‌های مستقر در عسلویه رفع خواهد شد و جهت ارتقای سیستم برق شبکه، به زودی ترانس تقویتی آن نیز راه‌اندازی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار