مدیر کل راه و شهرسازی فارس:

تخصیص  2 میلیون و 850 هزار مترمربع زمین به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس از تخصیص  افزون بر 2 میلیون و 850 هزار متر مربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی در استان فارس خبر داد و افزود: این رقم قطعا ًدر روزهای آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص  2 میلیون و 850 هزار مترمربع زمین به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در  فارس

به گزارش پایگاه خبری اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی فارس، جعفر زاهدی عنوان کرد: این مقدار زمین تاکنون برای 16 شهرستان از استان فارس در نظر گرفته شده که تامین زمین برای دیگر شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد و به سرعت برای شهرستان‌های باقی مانده نیز زمین تامین خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: تامین زمین تاکنون برای شهرهای آباده، اقلید، خرمبید، بوانات، نی‌ریز، داراب، زرین‌دشت، فسا، استهبان، خرامه، جهرم، قیر و کارزین، فیروز آباد، کوه چنار، کازرون و ممسنی پیش‌بینی شده است.
او ادامه داد: سهم استان فارس در طرح اقدام ملی مسکن، 48 هزار و 727 واحد است و تاکنون 39 هزار و 921 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.
او اظهار کرد: 25 هزار واحد از سهم استان فارس در این طرح در شهر جدید صدرا و ما بقی در سایر شهرهای این استان احداث خواهد شد.
زاهدی، یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی فارس در سال 99 را اجرای طرح اقدام ملی مسکن دانست و بیان کرد: مراحل اجرای این طرح شامل: تامین زمین، عقد قرارداد و پیگیری احداث مسکن تا مرحله واگذاری به متقاضیان است.
استان فارس در تقسیمات کشوری در بر گیرنده 36 شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار