امام جمعه رستاق :

مردم رستاق با شرکت درطرح مواسات، به یاری مستمندان و آسیب دیدگان از کرونا می شتابند

یزد(پانا) - نشست هماهنگی و برنامه ریزی اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در رستاق برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مردم رستاق با شرکت درطرح مواسات،  به یاری مستمندان و آسیب دیدگان از کرونا می شتابند

به گزارش رستاق نیوز، در این نشست که مسئولان محلی، امامان جماعت مساجد، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و دهیاران حضور داشتند، حجت الاسلام دلاوری از اجرای این طرح در رستاق خبر داد و گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با هدف کمک به مستمندان و خانواده های نیازمند به ویژه اقشار آسیب دیده از کرونا طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در رستاق اجرا می شود.

وی افزود: طرح مواسات یک طرح مسجد محور است و همه نهادهای اجتماعی فعال در آبادی مانند بسیج، شورای اسلامی، دهیاری و... در اجرای آن مشارکت دارند.

او از جوانان خواست با مشارکت در طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه همانند سایر عرصه ها حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند.

امام جمعه رستاق درپایان از تمامی کسانی که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا به هر نحوی به مردم رستاق خدمت کرده اند قدردانی کرد.

در ادامه فرمانده بسیج شهرستان گفت: برای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه قرارگاه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در رستاق تشکیل می شود.

سرهنگ سید اسدالله امامی هدف از اجرای این طرح را گسترش فرهنگ نوع دوستی، توسعه فرهنگ انفاق دانست و گفت: سازمان بسیج این رزمایش را بنا به فرمان فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین و با همکاری ستاد نمازجمعه و نهادهای ذیربط اجرا می نماید .

امامی، انجام این رزمایش را با محوریت کار محله ای و نقطه ای در 15 محله تعریف شده در رستاق اشاره کرد و گفت: برای اجرای این رزمایش در هر محل ستادی متشکل از فرمانده پایگاه مقاومت، شورا و دهیاری، نماینده ای از معتمدین محلی و نماینده خیرین تشکیل می شود.

وی از همکاری نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و موسسه نیکوکاری حضرت زهرای رستاق در اجرای این رزمایش خبر داد و گفت: با مشارکت این عزیزان و همراهی ستاد محلات بانک اطلاعاتی افراد نیازمند تکمیل خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی که جمع آوری می‌شود صرف تهیه یک بسته معیشتی خواهد شد که ارزش هربسته حداقل 350 هزار تومان خواهد بود.

سرهنگ امامی اظهار امیدواری کرد: کمک هایی که جمع آوری می شود طی دو مرحله یکی در ابتدای ماه مبارک رمضان و دیگری در نیمه ماه مبارک در بین نیازمندان توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار