آمادگی کمیته امداد نیر برای اجرای "رزمایش گسترده مواسات و همدلی"

یزد(پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت رزمایش گسترده مواسات و همدلی با همبستگی نهادهای مردمی، هیئت امناء مساجد و مشارکت همه‌جانبه مردمی و مسئولان برای کمک به نیازمندان آسیب دیدگان از بیماری کرونا در نیر اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کمیته امداد نیر برای اجرای "رزمایش گسترده مواسات و همدلی"

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد یزد، محمد باقری دهج، رئیس کمیته امداد نیر در جلسه هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان که با حضور امام‌جمعه نیر، فرمانده بسیج ثارالله و رئیس هلال‌احمر این شهرستان برگزار شد، گفت: رزمایش گسترده مواسات و همدلی با همبستگی نهادهای مردمی، هیئت امناء مساجد و مشارکت همه‌جانبه مردمی و مسئولان برای کمک به نیازمندان آسیب دیدگان از بیماری کرونا در نیر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم مراکز نیکوکاری محله در این رزمایش، افزود: باهم افزایی انجام‌شده شماره‌حساب مشترکی برای دریافت کمک‌های مردمی جهت تحقق برنامه‌های رزمایش گسترده مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان منطقه مشخص شود.

رئیس کمیته امداد نیر پیشنهاد هر مسجد به‌عنوان یک پایگاه در ماه مبارک رمضان را ارائه کرد و ادامه داد: هیئت‌امنای مساجد با کمک خیران نقش مؤثر در اطعام نیازمندان و اجرای رزمایش دارند.

وی با بیان اینکه کمک‌های دریافتی از ابتدای ماه مبارک رمضان به‌طور مستمر بین نیازمندان نیر توزیع می‌شود، تصریح کرد: مقرر شد سپاه نیر از بانک اطلاعات مددجویان و نیازمندان شناسایی‌شده توسط کمیته امداد و بهزیستی برای ارائه خدمت در این رزمایش استفاده کند.

باقری گفت: نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا همچون مغازه‌داران، رانندگان و کارگران جامعه هدف بهره‌مند از کمک‌های رزمایش مواسات و همدلی هستند.

به‌منظور مقابله با ویروس کرونا ۵۶۰۰ عدد ماسک بهداشتی نانو طی دو مرحله در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیر توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار