استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان:

آیین گرامیداشت هفته معلم در استان، متناسب با پروتکل های کنترل بیماری کرونا برگزار شود

کرمان(پانا) - استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: آیین گرامیداشت هفته معلم در استان، متناسب با پروتکل های کنترل بیماری کرونا برگزار شود.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت هفته معلم در استان، متناسب با پروتکل های کنترل بیماری کرونا برگزار شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد جواد فدایی در تشریح مصوبات نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: مقرر شد نرخ هزینه های فوق برنامه آموزشی و پرورشی در مدارس هیات امنایی و وابسته در سال تحصیلی آینده (۱۴۰۰_۱۳۹۹) مطابق قبل اخذ شود.
وی با بیان اینکه ۲۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند، افزود: استان کرمان در این زمینه رتبه دوم کشوری را پس از تهران دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان ارتقای جذب مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی را خواستار شد و گفت: بر اساس گزارش اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، در استان کرمان در سال ۹۸ تعهد خیران ۱۰۰ میلیارد تومان بود و ۴۰ درصد آن تحقق پیدا کرده است و در سال ۹۹ پیش‌بینی شده این مبلغ به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.
استاندار کرمان با اشاره به فضاهای آموزشی که قابلیت تغییر کاربری به تجاری دارند، بیان کرد: از سال ۹۶ تا پایان سال ۹۸ معادل ۳۷ ملک آموزش و پرورش استان تغییر کاربری داده شده و در بخشی از آنها ۱۳۰ واحد تجاری ساخته شده و بقیه آنها باید احداث شود.
وی اعلام کرد: ۱۳۴ ملک دیگر دارای سند هستند و موقعیت تجاری دارند و باید تغییر کاربری بدهند.
فدایی به ساماندهی و بهره‌برداری بهینه از اردوگاه‌های شهید باهنر و شهید رجایی اشاره و بیان کرد: مقرر شد کارگروهی با مسئولیت معاون عمرانی استانداری و با عضویت آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و شهرداری کرمان موضوع را ارزیابی و پیشنهاد اجرایی مناسبی در جلسه آینده شورا ارائه کنند.
استاندار کرمان افزود: در این جلسه مصوب شد برنامه های اداره کل آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم، متناسب با پروتکل های کنترل بیماری کووید۱۹ برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار