مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

آغاز نقل و انتقالات فرهنگیان از ۵ اردیبهشت

تجمیع مدارس کمتر از ۱۰ دانش‌آموز گیلان

رشت (پانا) - نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: نقل و انتقالات خارج از استان فرهنگیان از ۵ اردیبهشت آغاز و نتایج آن تا نیمه خرداد اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز نقل و انتقالات فرهنگیان از ۵ اردیبهشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: نقل و انتقالات خارج از استان فرهنگیان از ۵ اردیبهشت آغاز و نتایج آن تا نیمه خرداد اعلام خواهد شد.

نادر جهان‌آرای در نشست کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان با اشاره به شیوه نامه نقل و انتقالات خارج از استان فرهنگیان اظهار داشت: امسال نقل و انتقالات به صورت سامانه‌ای انجام می‌شود و نتایج آن در نیمه خرداد اعلام خواهد شد.

وی افزود: در نقل و انتقال داخل استان نیز نیاز مقصد و عدم نیاز مبدأ فرهنگیان بسیار تعیین کننده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته و تعطیلی مدارس اظهار داشت: با وجود تعطیلی مدارس، بسیاری از فرهنگیان عزیزمان با ذوق و قریحه مثال زدنی از ابتدای اسفند فرآیند آموزش را از طریق فضای مجازی ادامه دادند.

جهان‌آرای با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی در شبکه آموزشی شاد از روز ۲۴ فروردین خاطرنشان کرد: کلاس‌های مجازی مقطع ابتدایی با راه اندازی این شبکه وارد فاز جدیدی شده و رسماً این کلاس‌ها از اول اردیبهشت آغاز خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش از معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی و همچنین معاونت های آموزشی خواست نسبت به شناسایی مدارس کمتر از ۱۰ دانش‌آموز و ضرورت تجمیع آنان (به شرط عدم ترک تحصیل دانش آموزان) اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه ۴ هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی درس می‌خوانند اظهار داشت: با وجود مضایق مالی و شرایط ویژه کرونایی، دولت اعتبارات قابل توجهی در ارتقای آموزشی و سلامت دانش آموزان با استعداد این مناطق اختصاص داده است.

جهان‌آرای در بخش پایانی سخنانش با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان مدیریت مدارس استان از ۲۶ فروردین خاطرنشان کرد: در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران باید در نحوه برگزاری آزمون و انجام مصاحبه دقت لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار