اعلام سهمیه کالا‌های اساسی استان یزد در ماه مبارک رمضان

یزد(پانا)- سهمیه کالا‌های اساسی در ماه رمضان شامل برنج، شکر، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، روغن و خرما برای استان یزد اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام سهمیه کالا‌های اساسی استان یزد در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما یزد، در نشست تنظیم بازار استان برای تامین اقلام و کالا‌های اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و تشدید نظارت بر بازار برنامه ریزی شد.
در این نشست که به ریاست طالبی؛ استاندار برگزار شد میزان سهمیه کالا‌های اساسی استان در ماه مبارک رمضان اعلام شد.
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: این کالا‌ها شامل برنج هندی به میزان ۶۹۶ تن، شکر ۶۹۶ تن مرغ منجمد ۳۴۸ تن، گوشت قرمز منجمد ۲۰۹ تن، روغن ۶۹۶ تن و خرما ۱۳۹۰ تن است که از طریق فروشگاه‌های مختلف توزیع خواهد شد.
علمدار افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار نیز با همکاری همه دستگاه‌های مسئول از جمله بازرسی اصناف، تعزیرات، مرکز بهداشت و سایر دستگاه‌ها افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه گزارش توزیع میوه شب عید استان نیز در این نشست ارائه شد ادامه داد: بر این اساس در ایام عید ۱۶۰۰ تن سیب و پرتقال سهمیه استان بود که ۱۳۱۲ تن آن جذب شد و ۱۰۵۶ تن آن بین مردم توزیع شده است.
علمدار گفت: بررسی وضعیت و قیمت تخم مرغ، گوشت مرغ گرم و منجمد و هم چنین برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت کشتارگاه‌های مرغ استان از دیگر موضوعات این نشست بود.
استاندار در این نشست تلاش همه دستگاه‌های مرتبط با تنظیم بازار و همکاری اصناف را در مقابله با کرونا و موضوعات مرتبط با تنظیم بازار را بسیار ارزشمند دانست و از همراهی و همکاری خوب همه اصناف قدردانی کرد.
طالبی افزود: در ماه مبارک رمضان باید تمرکز، رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر از طریق نهاد‌های حمایتی و موسسات خیریه باشد و این موضوع با جدیت بیشتری دنبال شود.

کپی لینک https://www.iribnews.ir/00BIlA

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار