ربوشه: شبکه شاد، فرصت توسعه یادگیری الکترونیکی در مدارس را ایجاد کرده است

تهران (پانا) - سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرتهران از فراهم شدن فرصت توسعه یادگیری الکترونیکی در مدارس ابتدایی شهر تهران با شبکه "شاد" خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ربوشه: شبکه شاد،  فرصت توسعه یادگیری الکترونیکی در مدارس را ایجاد کرده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، سعید ربوشه گفت: از آغاز زمان قرنطینه خانگی، اکثر آموزگاران مدارس ابتدایی شهر تهران، با تعهد، دقت و ابتکار، دانش آموزان را از آموزش مجازی با رویکرد استمرار یادگیری بهره مند ساخته اند.

وی افزود: در تکمیل این فعالیت آموزشی و با اعلام راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزان از سوی وزارت آموزش و پرورش، اطلاع رسانی گسترده به مناطق و مدارس جهت نصب، راه اندازی و ثبت نام سه گروه از مدیران، معلمان و دانش آموزان در دستور کار قرار گرفت.

ربوشه اضافه کرد: در راستای تبیین و هویت دهی اصولی به این رخداد و فرصت بهینه، توسعه یادگیری الکترونیکی، (گرد آوری نقطه نظرات صائب مسئولان و معاونان ابتدایی مناطق نوزده گانه و ارسال به وزارت آموزش و پرورش)، (احصا آسیب ها و چالش های سخت افزاری)، (اقناع آموزگاران، مدیران و خانواده ها در کاربست شبکه شاد)، (برگزاری جلسات توجیهی ویدئو کنفرانس و ارائه راهکارهای عملیاتی به معاونان مناطق)، (ارسال انواع راهنمای مکتوب)، (تجمیع سوالات دارای فراوانی و ارسال پاسخها به مناطق)، و... از جمله اقدامات حوزه معاونت ابتدایی است.

ربوشه ضمن ابراز امیدواری از ایفای نقش موثر شبکه شاد در گسترش تعاملات میان فردی سه گروه دانش آموزان، معلمان و خانواده ها، بر تداوم جریان آموزش از این طریق تاکید کرد.

وی در ادامه (کاربری آموزشی)، (قابلیت ذخیره فایل ها با هدف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی)، (حفظ داده های حریم شخصی و امنیت اخلاقی)، (قابلیت اتصال به نرم افزارهای کاربردی) و پایداری شبکه را از محاسن شبکه شاد برشمرد و تلاش عوامل مرکز فناوری اطلاعات را جهت تحقق کامل همه ی این مولفه ها و از دیگر سو، اهتمام مدیران، به ویژه در مدارس غیردولتی بابت تسهیل شرایط افزایش کارکرد این نرم افزار بومی و همراهی اولیا را خواستار شد.

وی در پایان از خدمات رئیس اداره دوره دوم ابتدایی آموزش و پرورش تهران؛ معاونان آموزش ابتدایی مناطق، مدیران، آموزگاران و خانواده ها بابت پیگیری و استقبال چشمگیر، قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار