دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

بهبودی 145 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر

بوشهر(پانا) - دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون 145 نفر از آنان با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند .

کد مطلب: ۱۰۳۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی 145 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه 29 فروردین 160 نفر شامل 89 مرد و 71 زن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (160 نفر) تاکنون 145 نفر از آنان با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند و 4 نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمان خود هستند.
وی تصریح کرد: از 3 بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، دیر 1 مورد و دشتستان 2 مورد بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار