مسابقه بزرگ قرآنی نصر تا 12 اردیبهشت تمدید شد

تهران (پانا) - با توجه به استقبال زیاد فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان، مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ نصر تا 12 اردیبهشت 99 تمدید شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ قرآنی نصر تا 12 اردیبهشت تمدید شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، این مسابقه به همت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در ایام تعطیلی به علت پیشگیری از شیوع کرونا و در بستر فضای مجازی طراحی و از بیستم اسفند سال 98 اجرا شده است که با استقبال چشم‌گیر خانواده‌ها، دانش‌آموزان و فرهنگیان همراه شده که همین امر باعث شده است این مسابقات تاکنون دو بار تمدید شود.

این مسابقات در اولین بار تا 15 فروردین تدارک برنامه‌ریزی شده بود اما با تمدید تا 30 فروردین به متقاضیان فرصت داده شد تا آثار خود را ارسال کنند و در بار دوم تا 12 اردیبهشت 99 این فرصت تمدید شده است.

تاکنون آثار زیادی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است و پیش‌بینی می‌شود که با توجه به تمدید مهلت شرکت در مسابقه، تعداد آثار دریافتی باز هم افزایش داشته باشد.

این مسابقه در رشته‌های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه‌خوانی، خوانش و نمایش قصه‌های معصومین علیهم‌السلام، صحیح‌خوانی نماز، حفظ جز ۳۰ قرآن کریم، بازی‌های قرآنی، مجری‌گری محافل قرآنی، مکبری نماز و دعا خوانی برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقات لازم است فایل‌های صوتی ضبط شده خود را برای شرکت از طریق پیام‌رسان‌ها به شماره ۰۹۰۲۹۱۸۷۱۴۵ ارسال و در قرعه‌کشی جوایز ارزنده این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی به کانال مسابقه به نشانی naser1399@ یا به پرتال اینترنتی serat.pt.medu.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار