کرونا بازگشت نیمار به بارسلونا را منتفی کرد

تهران (پانا) - بارسلونا هم پس از رئال مادرید، از شیوع کرونا ویروس ضرر کرد تا نتواند بزرگ‌ترین خریدش را در تابستان 2020 انجام دهد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا بازگشت نیمار به بارسلونا را منتفی کرد

طی هفته‌های اخیر رسانه‌های فرانسه و اسپانیا با انتشار اخباری مدعی شده بودند که بارسلونا و نیمار در تمایلی متقابل قصد دارند تا زمینه بازگشت نیمار را به اسپانیا و ورزشگاه نیوکمپ فراهم کنند و حتی این خبر هم منتشر شده بود که با توجه به عدن تمایل نیمار به ادامه همکاری با پاری سن ژرمن، این انتقال به وقوع نزدیک شده و تنها مانده است تا رقم آزادسازی این مهاجم از سوی بارسلونا پرداخت شود.

اما امروز رادیو کاتالونیا به نقل از منابع آگاهش در باشگاه بارسلونا خبر داد که بازگشت مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه پاری سن ژرمن به بارسلونا منتفی شده است و سران آبی اناری‌ها پرونده بازگشت او را حداقل در تابستان 2020 بسته‌اند.

بنابر ادعای رادیو کاتولونیا، بارسلونا هم مانند رئال مادرید از شیوع کرونا ویروس متحمل ضرر سنگین مالی شده است و به همبن علت آنها توان پرداخت مبلغ رضایت‌نامه نیمار را نخواهند داشت تا بازگشت این ستاره برزیلی به اسپانیا منتفی شود.

صبح امروز آ.اس هم در خبری نوشته بود رئال مادرید به علت ضرر مالی از شیوع کرونا، پروژه خرید کیلین ام‌باپه از پاری سن ژرمن را نیمه تمام رها کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار