اظهارات متناقض مدیران عجیب‌ترین کنفدراسیون فوتبال جهان؛ احتمال لغو لیگ قهرمانان آسیا تقویت شد

تهران (پانا) - در حالی که تا روز گذشته از قطعی بودن برگزاری ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا حرف زده شده بود، امروز از احتمال لغو این رقابت‌ها سحن گفته شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا را بدون شک باید عجیب‌ترین، پرتنافص‌ترین و دارای بیشترین لابی داخلی دانست، کنفدراسیونی که با لابی کشورهای شرقی برنامه مسابقات لیگ قهرمانان و AFC CUP را بر خلاف برنامه کشورهای غربی تنظیم می‌کنند و یا از سمت دیگر با لابی کشورهای عرب‌زبان میزبانی را از تیم‌های ایرانی می‌گیرند.

روز گذشته ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه‌ای که داشت به صراحت اعلام کرده بود که خبری از لغو مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود و این کنفدراسیون بنا دارد که دیدارهای باقی مانده از این فصل را حداقل در مرحله گروهی بدون حضور تماشاگر برگزار کند تا سلامت تماشاگران و بازیکنان تهدید نشود.

اما در حالی که ویندسور جان دبیر کل مالزیایی روز گذشته از قطعی بودن برگزاری این فصل لیگ قهرمانان آسیا سخن گفته بود، امروز نایب رئیس عراقی این کنفدراسیون اظهار نظری متناقض انجام داده است. عبدالخالق مسعود در گفت‌وگویی که در رسانه‌های عربی منتشر شده تاکید کرده برگزاری ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا قطعی نیست.

به گفته این نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، اگر شرایط تا ماه آگوست ( مرداد ) از نظر شیوع کرونا ویروس بهبود پیدا نکند، این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان و AFC CUP ادامه پیدا نخواهد کرد و لغو می‌شود؛ اظهار نظری که کاملا متناقض با دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا است و ابهام درباره این فصل را بیشتر خواهد کرد.

البته احتمالا این اظهار نظر از سوی عضو عراقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بیشتر در زمینه سیاست‌های عربستان برای این فصل لیگ قهرمانان است. عربستانی‌ها از همان روزهای ابتدایی که مسابقات تعطیل شد، در تلاش هستند تا رقابت‌های این فصل را لغو کنند؛ تصمیمی که باعث خواهد شد الهلال عربستان به عنوان قهرمان فصل گذشته راهی جام باشگاه‌های جهان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار