توسط کانون های فرهنگی تربیتی استان سمنان صورت گرفت:

کسب رتبه دوم کشوری در تولید ماسک و دستکش یکبارمصرف

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد: کانون های فرهنگی تربیتی استان سمنان، در مبحث تولید ماسک و دستکش یکبارمصرف، رتبه دوم کشوری را کسب کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری در تولید ماسک و دستکش یکبارمصرف

علی اکبر عرب خراسانی، عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با استفاده از ظرفیت‌های کانون های فرهنگی و تربیتی، اقدام به تولید ماسک و گان برای استفاده کادر درمان و بیماران کرونایی بیمارستان‌های مرتبط با این اپیدمی کرد.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دوره ای کانون های فرهنگی تربیتی عنوان نمود: استان سمنان با استفاده از ظرفیت‌های مربیان و دانش آموزان علاقه مند و اولیاء خیّر، اقدام به تولید ماسک و گان برای استفاده کادر درمان و بیماران کرونایی بیمارستان‌های مرتبط با این اپیدمی کرده است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه روزانه 1500 عدد ماسک و 70 عدد گان در این کانون ها تولید می‌شود، افزود: در حال حاضر پنج کانون تولید ماسک و گان در سراسر استان فعال بوده که با مشارکت همکاران و دانش آموزان اقدام به تولید ماسک و گان می‌کنند.

عرب خراسانی با اشاره به اینکه که ماسک‌ها پس از تولید و بسته بندی بهداشتی توسط گروه‌های جهادی در بین مردم‌ توزیع و گان های تولید شده جهت استفاده در بیمارستان ها اهدا می‌گردد، تصریح کرد: کارگاه‌های تولید ماسک و گان در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، گرمسار و آرادان و زیر نظر ادارات آموزش و پرورش فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار