با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

بهره برداری از سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان شهید جلیل یاسوج

یاسو ج(پانا) - با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اعتبار 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری در آئین بهره بردای از سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل از تلاش ها و زحمات خدمتگزاران عرصه سلامت کشور از جمله پزشکان، پرستاران، مراقبین بهداشت، بهورزان، کارکنان و روسای دانشگاه های علوم پزشکی تقدیر کرد و گفت: به دور از مبالغه گویی خدماتی که تاکنون ارائه شده بسیار ارزشمند است، به گونه ای که صحنه های پرافتخار دوران دفاع مقدس تداعی شد. با همه سختی ها، دشواری ها و با وجود تلخ کامی هایی که از مرگ برخی از این بیمارها به وجود آمد توفیقات چشمگیری به دست آمد. به‌گونه‌ای که همه دشمنان و یاوه‌ گویان غربی و مستکبران جهان انگشت به دهان شدند.

وی با اشاره به اینکه در عصر اطلاعات قرار داریم، عنوان کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها خیلی ادعا دارند؛ ولی در عمل موفق نشان ندادند. اما ملت ما نشان دادند که می توانیم از بحران ها با همکاری، همدلی و همراهی و حمایت از دست اندرکاران با موفقیت عبور کنیم.
کلانتری تصریح کرد: دنیا بداند امروز به لطف وجود پزشکان، پرستاران و خادمین عرصه سلامت کشور، نظام ما سربلند است.

مقام ارشد اجرایی استان با تاکید بر اینکه آمریکایی ها کم آوردند، بیان کرد: آنها در عمل نشان دادند ابتکار عمل جمهوری اسلامی برای آنها دست نیافتنی است. چرا که جمهوری اسلامی ملتی متحد دارد، ملتی که در روزهای سخت پای کار هستند و با از خود گذشتگی ها تا پای جان می ایستند.

نام شهدای مدافع سلامت تا ابد در قلب این ملت ونسلهای آینده ماندگار است

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، اظهار کرد: تعدادی از پرستاران و پزشکان به عنوان شهدای مدافع سلامت به دیار باقی شتافتند. آنهایی که تا پای جان ایستادند و به عنوان بخشی از افتخارات تاریخ این ملت نامشان ثبت شده است.

وی افزود: همه انسان ها در همه عصرها و نسل ها به مدافعان سلامت افتخار خواهند کرد.

کلانتری گفت: به نمایندگی از دولت خدمتگزار جمهوری اسلامی و ستاد ملی مدیریت کرونا در بیمارستان شهید جلیل حضور یافتم تا به شما خسته نباشید و دست مریزاد بگویم.


همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند قابل تقدیر است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این زحمات اثرگذار بوده و با همت مردم و مشارکت فعال، مسئولانه و آگاهانه آنها در طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند و رعایت پروتکل های بهداشتی، وضعیت کنترل بیماری کرونا در استان قابل قبول است.
وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت استان با تمام توان حامی کادر درمانی است و امید است با همدلی و همکاری سلامت مردم را تضمین کرده و از این مرحله عبور کنیم.


امید است با پیگیری های به عمل آمده به زودی شاهد بهره برداری از ام آر آی بیمارستان شهید جلیل باشیم
کلانتری با بیان اینکه هر هفته کار ارزشمندی در حوزه سلامت استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال (پرتابل)، آزمایشگاه مولکولی و تشخیص ویروس شناسی و سی تی اسکن بخشی از این اقدامات بوده و امید است در روزهای آینده شاهد به بهره بردای رسیدن واحدهای ام آر آی این بیمارستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار