کمک ۷۰ میلیار ریالی دانشگاه هنگ کنگ به بیمارستان گنبد

گلستان (پانا)-عضو مجمع خیران کشور و رییس مجمع خیران گلستان گفت: محموله کالاهای تخصصی بهداشتی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال که توسط یکی از دانشگاه‌های هنگ‌کنگ به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبد اهدا شده به زودی از گمرک ترخیص و به این مرکز درمانی ارسال می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۷۰ میلیار ریالی دانشگاه هنگ کنگ به بیمارستان گنبد

علیرضا نبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر دریافت این کمک، واحدهای صنعتی و تجار و بازرگانان ایرانی عضو این مجمع تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اقلام بهداشتی برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا و مهار این بیماری در استان گلستان کمک کردند.

وی بیان کرد: مجمع خیران کشور پس از شیوع کرونا، تامین بخشی از اقلام مورد نیاز بخش بهداشت و سلامت کشور را تقبل کرد که در این راستا، اقلام بهداشتی مختلف مانند مواد ضدعفونی کننده، ماسک، گان و دستگاه‌های اکسیژن ساز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توسط خیران کشور تهیه و به گلستان اختصاص یافت.

نبی همچنین با اشاره به اجرای طرح ایران کارت هوشمند نیازمندان به صورت پایلوت در گنبدکاووس گفت: با توجه به فعالیت مداوم خیران گنبد و همراهی آنان برای کمک به رفع مشکلات مردم، گنبدکاووس به عنوان پایلوت کشوری اجرای طرح ایران کارت هوشمند نیازمندان انتخاب شد که این کارت‌ها به زودی بین ۲ هزار نیازمند شناسایی شده شهرستان توزیع می‌شود.

رییس مجمع خیران گلستان ادامه داد: در ابتدا، هر کارت بانکی که مختص خرید کالا است یک میلیون ریال شارژ شده و در چهار مرحله تحویل نیازمندان می شود و در آینده هم شارژ این کارت‌ها به صورت ماهانه خواهد بود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۷۷۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور دیروز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: تاکنون چهار هزار و ۷۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار