سعی رادیو ایران بر امیدبخشی در ایام کرونایی

تهران (پانا) - مرکز و نظارت و ارزیابی صدا وسیما طی نامه ای از رادیو ایران به خاطر امید بخشی در روزهای بحران ویروس کرونا در برنامه های مختلف و نیز در فواصل پخش برنامه ها تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سعی رادیو ایران بر امیدبخشی در ایام کرونایی

به گزارش شبکه رادیویی ایران، علی بخشی زاده، رئیس مرکز و نظارت و ارزیابی صدا وسیما طی نامه ای از رادیو ایران به خاطر امید بخشی در روزهای بحران ویروس کرونا، دانش افزایی و روشنگری مخاطبان نسبت به اخبار کذب و شایعات تقدیر و تشکرکرد.

در این نامه آمده است : عملکرد این شبکه در زمینه آموزش مسائل بهداشتی، جهت پیشگیری از بیماری "کووید19" و طرح سوالاتی در راستای ایجاد همدلی و تقویت امید برای مخاطبان برنامه ها و نیز جلوگیری از گسترش استرس در سطح جامعه بسیار مثبت بوده است.
همچنین بهره مندی مطلوب از قالب های گزارش مردمی و مصاحبه با مسئولان ذیربط در برنامه های مختلف، موجب انعکاس پیام های مردم و مسئولان برای یکدیگر بود که رادیو ایران با عنایت به این مهم و فراهم آوردن این بستر برای مردم و مسئولان عملکرد موفقی داشت.

در ادامه آمده است ، رویکرد مطالبه‌گری از مسئولان در زمینه تلاش بیشتر برای بهبود شرایط و جلوگیری از پیشامد نتایج منفی بحران موجود، در برخی برنامه های شبکه مثبت ارزیابی شد. همچنین تقدیر و تشکر از جامعه بهداشت و درمان کشور و بزرگداشت خدمات ایشان در شرایط فعلی مورد توجه عوامل شبکه رادیویی ایران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار