مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

عضویت ۸۰ درصد مدارس استان کرمانشاه در شبکه آموزشی دانش‌آموز "شاد"

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از عضویت ۸۰ درصد مدارس استان در شبکه آموزشی دانش‌آموز "شاد" خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
عضویت ۸۰ درصد مدارس استان کرمانشاه در شبکه آموزشی دانش‌آموز "شاد"

به گزارش اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه با اشاره به مجازی بودن فعالیت شبکه (شاد) گفت: تاکنون ۵۵ درصد دانش‌آموزان، 80 درصد مدارس و حدود ۹۰ درصد معلمان استان کرمانشاه به عضویت این شبکه درآمده‌اند و در روزهای آتی تمامی دانش‌آموزان وارد شبکه شاد می‌شوند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان در این شبکه با اولویت دانش‌آموزان ابتدایی، افزود: از روز ۲۵ فروردین ماه جاری امکان ثبت نام دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در این شبکه فراهم شده است.

یزدان‌پناه با اشاره به رایگان بودن استفاده از اپلیکیشن شاد برای دانش‌آموزان به شرط داشتن اینترنت برای ورود به برنامه، گفت: در روستاها و مناطق دور افتاده‌ای هم که به اینترنت دسترسی ندارند، روند آموزش دانش‌آموزان از طریق در اختیار گذاشتن کاربرگ‌های آموزشی توسط راهبران آموزشی و سایر روش‌ها دنبال می‌شود و فرآیند تعلیم و تربیت ادامه دارد.

بالاترین مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان راه ‌اندازی شبکه شاد را یک انقلاب در آموزش غیرحضوری آموزش و پرورش عنوان و ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این شبکه بتواند امر آموزش را در آموزش و پرورش متحول کند و حتی در روزهای پسا کرونا هم در راستای آموزش غیرحضوری از آن بهره ببریم.

وی سپس اشاره‌ای هم به برگزاری نشست کمیته کیفیت بخشی و پایش وضعیت آموزشی دانش‌آموزان در شبکه شاد به پیشنهاد آموزش و پرورش استان کرمانشاه داشت و گفت: تشکیل این کمیته به صورت هفتگی می‌تواند نقش مهمی در کیفیت‌بخشی به آموزش‌ها در شبکه شاد داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به این مهم که سلامت دانش‌آموزان از همه چیز مهم‌تر است، افزود: از خانواده‌ها می‌خواهیم تا همچنان دانش‌آموزان را در خانه نگه داشته و پروتکل‌های بهداشتی را برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا رعایت کنند و اصلا نگران درس و تحصیل فرزندانشان نباشند، چرا که دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت با تمامی توان خود اجازه نخواهند داد حتی برای مدت کوتاهی امر مقدس تعلیم و تربیت متوقف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار