اهدای کمک های مومنانه به خانواده های بی بضاعت کلات

کلات(پانا)- در راستای کمک‌های‌ مومنانه به خانواده های بی بضاعت و دارای دانش آموز، بسته کامل غذایی ، بهداشتی ، البسه و لوازم التحریر مورد نیاز خانواده های محترم روستایی و شهری اهدا شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای کمک های مومنانه به خانواده های بی بضاعت کلات

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات، رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: کمک هایی که در این راستا صورت می گیرد قطعا ادامه‌خواهد داشت و هدف از این کار در این اوضاع که جامعه درگیر بیماری منحوس کرونا است، رفع حداقل احتیاجات برخی از خانواده های عزیز و بی بضاعت است. تا دانش آموزانمان به دلیل عدم وجود امکانات اولیه، متحمل فشار نشوند و با خیال راحت به وضعیت تحصیلی خود در منزل بپردازند و در همین راستا اقدام به راه اندازی پویشی با نام رزمایش کمک های مومنانه کردیم.

وی هدف از ایجاد این گروه را پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از بحران کرونا دانست و افزود: این پویش و رزمایش بزرگ فرهنگی و اجتماعی (خیرخواهانه) تصمیم دارد با جمع‌آوری مساعدت‌های مالی نیکوکاران، اقدام به تهیه و اهدا بسته‌های معیشتی، بهداشتی، البسه و لوازم التحریر برای خانواده و دانش‌آموزان نیازمند شهرستان و آسیب‌دیده از بحران کرونا نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار