معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه ویدئو کنفرانس روسای ادارات:

ثبت نام مدارس مقطع متوسطه در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) آغاز شد

مشهد(پانا)-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر شرایط حضور دانش آموزان در جلسه امتحان مهیا نشود ارزشیابی پایه های اول تا یازدهم با مرجعیت و محوریت مدرسه و معلم خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مدارس مقطع متوسطه در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) آغاز شد

رضا صابری تولایی گفت: از دیروز شبکه شاد برای مقطع متوسطه نیز فعال شده و بخشنامه ای در این رابطه امروز به ادارات آموزش و پرورش ارسال خواهد شد و مدیران مقطع متوسطه جهت نصب اپلیکیشن شاد اهتمام داشته باشند چرا که علاوه بر آنکه آموزش مجازی در بستر آن اتفاق می افتد ظرفیت های خوبی در این سامانه پیش بینی شده که در آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دو فرض برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ وجود دارد. فرض اول این است که احتمال فعالیت مدارس در اردیبهشت ماه فراهم شود که احتمال ضعیفی است و فرض دوم این است که شرایط و بستر لازم برای حضور دانش آموزان وجود نخواهد داشت که با توجه به شرایط این فرض محتمل تر است اما هر شرایطی ایجاد شود ما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

صابری تصریح کرد: اگر شرایط حضور دانش آموزان در جلسه امتحان مهیا نشود ارزشیابی پایه های اول تا یازدهم با مرجعیت و محوریت مدرسه و معلم خواهد بود که با توجه به ارزشیابی مستمر، نمرات نوبت اول، فعالیت های کلاسی و شناخت معلم و دبیر مربوطه برای آن ها منظور خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امتحانات پایه دوازدهم حتما باید به صورت هماهنگ، سراسری و کشوری برگزار شود چرا که مبنای سوابق دانش آموزان در کنکور است و با رعایت استانداردهای بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دو تا سه هفته بعد از آخرین امتحان، کنکور سراسری برگزار خواهد شد و محتوای آن بر مبنای دروس تدریس شده خواهد بود.

صابری تولایی اظهار کرد: ارزشیابی دروس عمومی و غیرشایستگی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز مانند دروس نظری است اما در خصوص دروس مهارتی و شایستگی فنی در پایه های دهم و یازدهم فنی و کاردانش احتمال دارد به سال آینده منتقل شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: با توجه به احتمال استمرار تعطیلی مدارس، آموزش های مجازی کماکان با قوت و شدت ادامه پیدا می کند و اولیاء گرامی بدون نگرانی و آرامش کامل شرایط ادامه تحصیل فرزندان خود را پیگیری و دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار