شهردار گرگان: افتتاح فاز نخست بازار « هفت شهر» تا پایان امسال

پروژه‌های تحول‌زا در مناطق کمتر برخوردار اجرایی می‌شود

گلستان (پانا)- به گفته شهردار گرگان فاز نخست پروژه بازار « هفت شهر» که با سرمایه‌گذاری ۷۵۰ میلیارد تومانی در حال اجرا است؛ تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
شهردار گرگان: افتتاح فاز نخست بازار « هفت شهر» تا پایان امسال

به گزارش تسنیم؛ عبدالرضا دادبود، با بیان اینکه گردشگری مهم‌ترین مزیت گرگان برای رسیدن به توسعه است اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین محورهای پیشرفت و توسعه گرگان، زمینه گردشگری است که شهرداری گرگان با کمک بخش خصوصی در حال اجرای طرح‌های بزرگی است که می‌تواند تحول خوبی در اقتصاد این شهر ایجاد کند.

وی به احداث شهربازی مدرن گرگان با سرمایه‌گذاری بیش از 450 میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: بهمن ماه سال گذشته این پروژه با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور کلنگ‌زنی شد و امیدواریم با توجه به روند اجرایی این طرح، فاز نخست شهربازی گرگان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

شهردار گرگان یکی دیگر از پروژه‌های مهم در حوزه گردشگری را ساخت بازار موزه گرگان تحت عنوان بازار « هفت شهر» دانست و افزود: این پروژه با سرمایه‌گذاری 750 میلیارد تومانی آغاز شده و بزرگترین و منحصر به فردترین پروژه گردشگری در شمال کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه سرمایه‌گذاری در بلوار غدیر گرگان در حال اجرا است خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری گرگان توزیع مناسب پروژه‌های تحول‌زا در مناطق مختلف به ویژه در مناطق کمتر برخوردار شهر است تا زمینه رونق اقتصادی و اشتغال در این مناطق نیز فراهم شود.

دادبود افزود: در این پروژه قرار است معماری سنتی بازارهای هفت شهر تاریخی کشور، اجرا شود. با توجه به تعهد پیمانکار پیش‌بینی می‌کنیم فاز نخست این پروژه نیز تا پایان امسال تکمیل شود.

وی درباره وضعیت پروژه تله‌کابین ناهارخوران گرگان نیز بیان کرد: این پروژه در قالب طرح گردشگری ناهارخوران طراحی شده و سال گذشته تمام مجوزهای موردنیاز از استان گرفته شد و در حال حاضر شورای عالی جنگل‌ها در حال مطالعه و بررسی این پروژه هستند. در صورتی که آخرین مجوزهای این پروژه نیز گرفته شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پیمانکار عملیات اجرایی آن را آغاز خواهد کرد.

شهردار گرگان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری گرگان برشمرد و افزود: قرار است برای این کار از ظرفیت فروش اوراق مشارکت بهره بگیریم و 50 درصد سرمایه‌گذاری سهم دولت و نیمی دیگر نیز از سوی شهرداری و شهروندان تأمین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار